Παρασκήνιο από τη G7: Ανοιχτό μικρόφωνο “έπιασε” Μακρόν – Ζελένσκι να μιλούν για Τραμπ
Ανοιχτό μικρόφωνο κατά τη διάρκεια της πρόσφατης συνόδου της G7 κατέγραψε συνομιλία μεταξύ του Γάλλου προεδρεύοντος Εμανουέλ Μακρόν και του Ουκρανού προεδρεύοντος Βολοντίμιρ Ζελένσκι. Οι δύο ηγέτες συζητούσαν σχετικά με την πολιτική κατάσταση στις Ηνωμένες Πολιτείες και την επερχόμενη εκλογική διαδικασία, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στον πρώην πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ.
Η συνομιλία, η οποία αποκαλύπτει την ανησυχία τους για την επιρροή του Τραμπ στην πολιτική σκηνή, προκάλεσε αίσθηση και σχολιασμό στα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Οι ηγέτες φάνηκαν να εκφράζουν αμφιβολίες για τις συνέπειες που θα μπορούσε να έχει η επανεκλογή του Τραμπ για τις διεθνείς σχέσεις και την ασφάλεια στην περιοχή.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.