Δημογλίδου στο ΕΡΤnews για γυναικοκτονία στη Δράμα: Περνούσαν και οι δύο τα ψυχομετρικά τεστ – Κανένα σημάδι στην υπηρεσία να λειτουργήσει με διαφορετικό τρόπο
Η νέα γυναικοκτονία στη Δράμα, με θύμα γυναίκα αστυνομικό και δράστη επίσης ένστολο, έχει προκαλέσει σοκ στην τοπική κοινωνία και την Ελληνική Αστυνομία. Η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛ.ΑΣ., Κωνσταντία Δημογλίδου, ανέφερε ότι και οι δύο αστυνομικοί δεν είχαν δείξει σημάδια προβλημάτων στην υπηρεσία, ενώ η διαδικασία των ψυχομετρικών τεστ είχε ολοκληρωθεί επιτυχώς.
Στις κηδείες του ζευγαριού, οι κάτοικοι της γειτονιάς εκφράζουν την αμηχανία τους, δηλώνοντας ότι δεν είχαν αντιληφθεί εντάσεις ή προβλήματα στη σχέση τους. Εξετάζεται η ψυχολογική κατάσταση του δράστη, ο οποίος φέρεται να παρακολουθούσε ψυχολόγο, ενώ η 45χρονη είχε εκφράσει ανησυχίες για την προσωπική της κατάσταση.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.