VIDEO

Βιολάντα – Τι ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης: «Τήρησα ό,τι προέβλεπε ο νόμος – Έκανα ό,τι μου έλεγαν οι συνεργάτες μου»

Ο ιδιοκτήτης του εργοστασίου απολογείται για τις κατηγορίες στην κοινότητα, ενώ οι αρχές εξετάζουν τη συμμόρφωσή του με τις βιομηχανικές ρυθμίσεις.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο ιδιοκτήτης του εργοστασίου «Βιολάντα» απολογείται για τις κατηγορίες που τον βαρύνουν, υποστηρίζοντας ότι τήρησε όλα όσα προβλέπει ο νόμος. Ισχυρίζεται ότι ακολούθησε τις οδηγίες των συνεργατών του και ότι οι διαδικασίες που ακολουθήθηκαν ήταν σύμφωνες με τις ρυθμίσεις της βιομηχανίας.

Η απολογία του φαίνεται να προσπαθεί να αποδείξει την καλή του πίστη και την επαγγελματική του συμμόρφωση. Αναμένονται αντιδράσεις από τις αρχές και την κοινότητα, καθώς η υπόθεση προκαλεί έντονο ενδιαφέρον και ανησυχία για την ασφάλεια και τη νομιμότητα των βιομηχανικών πρακτικών.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Βιολάντα – Τι ισχυρίζεται ο ιδιοκτήτης: «Τήρησα ό,τι προέβλεπε ο νόμος – Έκανα ό,τι μου έλεγαν οι συνεργάτες μου»