VIDEO

Βανδάλισαν το μνημείο στην Καισαριανή, λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των ιστορικών φωτογραφιών

Άγνωστοι βανδάλισαν το μνημείο των εκτελεσθέντων στην Καισαριανή, προξενώντας αντιδράσεις από την τοπική κοινωνία και το ΚΚΕ, που καταδίκασε την ενέργεια.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Λίγες ώρες μετά την ανάρτηση ιστορικών φωτογραφιών, το μνημείο των εκτελεσθέντων κομμουνιστών στην Καισαριανή υπέστη βανδαλισμό από αγνώστους. Η δημοτική αρχή καταδίκασε τις φθορές και δεσμεύθηκε για άμεση αποκατάσταση του μνημείου, τονίζοντας τη σημασία της διατήρησης της ιστορικής μνήμης.

Το ΚΚΕ εξέφρασε αποτροπιασμό για την ενέργεια αυτή, χαρακτηρίζοντας τους δράστες «θρασύδειλους» που επιχείρησαν να πλήξουν το ηθικό μεγαλείο των 200 κομμουνιστών. Τονίστηκε ότι τέτοιες πράξεις μίσους δεν μπορούν να σβήσουν τη συλλογική περηφάνια και τον θαυμασμό του λαού για την ηρωική στάση των εκτελεσθέντων μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Βανδάλισαν το μνημείο στην Καισαριανή, λίγες ώρες μετά τη δημοσίευση των ιστορικών φωτογραφιών