VIDEO

Δ. Νατσιός: «Να πάρουμε τις φωτογραφίες της Καισαριανής και να τις τρίψουμε στη μούρη Γερμανών πολιτικών»

Ο Δημήτρης Νάτσιος καλεί σε ευαισθητοποίηση των Γερμανών για τις καταστροφές της Κατοχής στην Καισαριανή, ζητώντας αναγνώριση και αποζημίωση.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ, Δημήτρης Νάτσιος, σε πρόσφατη δήλωσή του, ανέφερε την ανάγκη να αναδείξουμε τις ιστορικές μνήμες της Καισαριανής, προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι Γερμανοί πολιτικοί σχετικά με τα ζητήματα της ιστορίας και της αποζημίωσης. Ο κ. Νάτσιος τόνισε ότι η Ελλάδα έχει υποστεί σοβαρές απώλειες κατά τη διάρκεια της κατοχής και η αναγνώριση αυτών των γεγονότων είναι κρίσιμη.

Στη διάρκεια της συνέντευξης στο «Κοινωνία Ώρα Mega», ο ίδιος υπογράμμισε την ανάγκη για μια πιο ειλικρινή και αναγνωρίσιμη προσέγγιση από πλευράς Γερμανίας. Η αναφορά στις φωτογραφίες της Καισαριανής αποσκοπεί στο να καταστήσει σαφές ότι η ιστορία δεν πρέπει να ξεχνιέται και ότι οι πολιτικές αποφάσεις πρέπει να βασίζονται στην αλήθεια.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δ. Νατσιός: «Να πάρουμε τις φωτογραφίες της Καισαριανής και να τις τρίψουμε στη μούρη Γερμανών πολιτικών»