VIDEO

Δ. Νατσιός: «Δεν έπρεπε να συναντηθούν Μητσοτάκης – Ερντογάν»

Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ προειδοποιεί για κινδύνους από τη συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν, ζητώντας προσεκτική διαχείριση ελληνοτουρκικών σχέσεων για εθνικά συμφέροντα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Δημήτρης Νάτσιος, πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ, εξέφρασε τις απόψεις του σχετικά με τη συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον Τούρκο Πρόεδρο. Υποστήριξε ότι η συνάντηση αυτή δεν θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί, αναφέροντας τους κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από τέτοιες επαφές.

Στη διάρκεια της συζήτησης στο «Κοινωνία Ώρα Mega», ο Νάτσιος τόνισε την ανάγκη για προσεκτική διαχείριση των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Εστίασε στην ανάγκη διαφύλαξης των εθνικών συμφερόντων και στην προώθηση μιας πιο σταθερής και αξιόπιστης πολιτικής απέναντι στην Τουρκία.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δ. Νατσιός: «Δεν έπρεπε να συναντηθούν Μητσοτάκης – Ερντογάν»