Δ. Νατσιός: «Δεν έπρεπε να συναντηθούν Μητσοτάκης – Ερντογάν»
Ο πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ προειδοποιεί για κινδύνους από τη συνάντηση Μητσοτάκη - Ερντογάν, ζητώντας προσεκτική διαχείριση ελληνοτουρκικών σχέσεων για εθνικά συμφέροντα.
Ο Δημήτρης Νάτσιος, πρόεδρος της ΝΙΚΗΣ, εξέφρασε τις απόψεις του σχετικά με τη συνάντηση του Έλληνα Πρωθυπουργού με τον Τούρκο Πρόεδρο. Υποστήριξε ότι η συνάντηση αυτή δεν θα έπρεπε να είχε πραγματοποιηθεί, αναφέροντας τους κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από τέτοιες επαφές.
Στη διάρκεια της συζήτησης στο «Κοινωνία Ώρα Mega», ο Νάτσιος τόνισε την ανάγκη για προσεκτική διαχείριση των ελληνοτουρκικών σχέσεων. Εστίασε στην ανάγκη διαφύλαξης των εθνικών συμφερόντων και στην προώθηση μιας πιο σταθερής και αξιόπιστης πολιτικής απέναντι στην Τουρκία.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.