Μετρό Συντάγματος: Με 20λεπτες καθυστερήσεις ξεκίνησε η μέρα
Καθυστερήσεις 20 λεπτών στο μετρό Συντάγματος προκάλεσαν αναστάτωση στους επιβάτες, με τη ΣΤΑΣΥ να αναφέρει ότι εργάζεται για την αποκατάσταση της κανονικότητας
Η ημέρα ξεκίνησε με καθυστερήσεις 20 λεπτών στην κυκλοφορία του μετρό στο Σύνταγμα, προκαλώντας αναστάτωση στους επιβάτες. Η κατάσταση αυτή προκάλεσε καταγγελίες από τους επιβάτες, οι οποίοι ανέφεραν ότι η αναμονή ήταν μεγαλύτερη από το αναμενόμενο.
Η ΣΤΑΣΥ, σε δήλωσή της, επιβεβαίωσε τις καθυστερήσεις και ανέφερε ότι εργάζεται για την αποκατάσταση της κανονικότητας. Η εταιρεία τόνισε ότι οι καθυστερήσεις οφείλονται σε τεχνικά προβλήματα και ότι καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να ελαχιστοποιήσει την ταλαιπωρία των επιβατών.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.