Θεσσαλονίκη: Σήμερα στο δικαστήριο η 21χρονη κοπέλα που ξυλοκοπήθηκε από οδηγό ταξί
Δίκη για τον ξυλοδαρμό 21χρονης από οδηγό ταξί στη Θεσσαλονίκη, με την κοπέλα να ζητά παραδειγματική τιμωρία του δράστη
Η 21χρονη κοπέλα που έπεσε θύμα ξυλοδαρμού από 62χρονο οδηγό ταξί στη Θεσσαλονίκη εμφανίστηκε σήμερα στο δικαστήριο. Το περιστατικό συνέβη όταν η κοπέλα επιβιβάστηκε στο ταξί και ακολούθησε έντονη λογομαχία με τον οδηγό, η οποία κατέληξε σε βίαιο επεισόδιο.
Μετά το συμβάν, η 21χρονη υπέβαλε μήνυση κατά του οδηγού, ο οποίος συνελήφθη από τις αρχές. Στις δηλώσεις της έξω από το δικαστήριο, η νεαρή περιέγραψε τη σοκαριστική εμπειρία και ζήτησε την παραδειγματική τιμωρία του δράστη, ενώ εξέφρασε την ανησυχία της για περιστατικά βίας στα μέσα μεταφοράς.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.