Κ. Μητσοτάκης για νέο αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου: «Κλείνουμε μια εκκρεμότητα από το βαθύ παρελθόν»
Εγκαίνια του νέου οδικού άξονα Πατρών - Πύργου που αναβαθμίζει τις υποδομές και προωθεί την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας
Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης εγκαινίασε τον νέο αυτοκινητόδρομο που συνδέει την Πάτρα με τον Πύργο, ένα έργο που αποτελούσε χρόνια εκκρεμότητα για τη Δυτική Ελλάδα. Στην ομιλία του τόνισε τη σημασία του έργου για την ασφάλεια των μετακινήσεων και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.
Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών της χώρας και αναμένεται να μειώσει σημαντικά τον χρόνο διαδρομής μεταξύ των δύο πόλεων. Ο Πρωθυπουργός αναφέρθηκε επίσης στις προκλήσεις που ξεπεράστηκαν για την ολοκλήρωση του δρόμου και δεσμεύτηκε για τη συνέχιση παρόμοιων αναπτυξιακών πρωτοβουλιών.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.