SPORTS

Οι ποδοσφαιριστές της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ γλέντησαν σπάζοντας πιάτα σε ελληνικό κλαμπ

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ γιόρτασε τη νίκη επί της Νότιγχαμ Φόρεστ στο Fenix, ενώ ο Κασεμίρο απουσίαζε λόγω αποχώρησης από την ομάδα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ εξασφάλισε την συμμετοχή της στο Champions League της επόμενης αγωνιστικής περιόδου, με τον Μάικλ Κάρικ και τους παίκτες του να γιορτάζουν την επίτευξη του στόχου τους σ’ ένα ελληνικό κλαμπ στο κέντρο του Μάντσεστερ.

Οι ποδοσφαιριστές της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ πήγαν μαζί με τις συντρόφους τους στο ελληνικό club, Fenix το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μαγαζιά στο Μάντσεστερ, το οποίο οι παίκτες των “κόκκινων διαβόλων” το επιλέγουν συχνά για τις βραδινές εξόδους τους.

Η αγγλική εφημερίδα Daily Mail ανέφερε ότι οι ποδοσφαιριστές της Γιουνάιτεντ επέλεξαν το συγκεκριμένο ελληνικό μαγαζί, το οποίο είναι και διάσημο για το σπάσιμο πιάτων.

Η έξοδος έγινε μετά τη νίκη της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ κόντρα στη Νότιγχαμ Φόρεστ στο Ολντ Τράφορντ. Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, αυτό ήταν το μοναδικό δείπνο για όλη την ομάδα, καθώς δεν πρόκειται να διοργανωθεί άλλη βραδιά για τους παίκτες του Κάρικ.

Ο μοναδικός που δεν πήγε στο ελληνικό κλαμπ ήταν ο Κασεμίρο, ο οποίος δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Οι ποδοσφαιριστές της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ γλέντησαν σπάζοντας πιάτα σε ελληνικό κλαμπ