SPORTS

H Euroleague εξετάζει την αύξηση ομάδων από την επόμενη σεζόν

Η Euroleague εξετάζει την αύξηση των ομάδων από 18 σε 20, προσπαθώντας να παραμείνει ανταγωνιστική απέναντι στο ΝΒΑ και να ενισχύσει την ελκυστικότητα του προϊόντος.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
  • Η Euroleague εξετάζει την αύξηση του αριθμού των ομάδων από 18 σε 20, προκειμένου να καταστήσει το προϊόν της πιο ελκυστικό και να ανταγωνιστεί το ΝΒΑ.
  • Αν η αύξηση επιβεβαιωθεί, περισσότερες ομάδες όπως ο Ερυθρός Αστέρας, η Παρτίζαν και η Βαλένθια θα μπορούσαν να αποκτήσουν άδεια τύπου Α, υπογράφοντας δεκαετή συμβόλαια.
  • Η αλλαγή αυτή θα οδηγήσει σε περισσότερες διαβολοβδομάδες, από 7 που είναι φέτος σε 9, επηρεάζοντας επίσης το πρόγραμμα των εθνικών ομάδων.

Η Euroleague προσπαθεί να κάνει το προϊόν της ολοένα και πιο ελκυστικό, ενώ σίγουρα, θέλει να δώσει απαντήσεις στις φήμες, που λένε πως το ΝΒΑ, θέλει να εξαπλωθεί στην Ευρώπη, έχοντας ως βασικό της συνεργάτη τη FIBA.

Τίποτα δεν είναι σίγουρο τη δεδομένη χρονική στιγμή, όμως αν συμβεί κάτι τέτοιο, μοιάζει πιθανό περισσότερα κλαμπ να λάβουν άδεια τύπου Α, υπογράφοντας δεκαετή συμβόλαια με τη Euroleague. Τέτοιες ομάδες είναι ο Ερυθρός Αστέρας, η Παρτίζαν και η Βαλένθια, η οποία φτιάχνει και υπερσύγχρονο γήπεδο.

Αν υπάρξει αύξηση των ομάδων (από 18 θα γίνουν 20), θα έχουμε και περισσότερες διαβολοβδομάδες. Από τις 7 που θα παιχθούν φέτος θα φτάσουμε στις 9, ενώ θα δυσκολέψει και περισσότερο το πρόγραμμα των παραθύρων για τις εθνικές ομάδες.//ΔΜ

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

H Euroleague εξετάζει την αύξηση ομάδων από την επόμενη σεζόν