SPORTS

Εκτίουν με Αστέρα οι Κάρμο και Ροντινέι” → “Εκτίουν με Αστέρα οι Κάρμο και Ροντίνεϊ

Απουσία των Κάρμο και Ροντινέι για τον Ολυμπιακό στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης λόγω συμπλήρωσης κίτρινων καρτών.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
  • Ο Νταβίντ Κάρμο και ο Ροντινέι δέχθηκαν κίτρινη κάρτα στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό, συμπληρώνοντας τις κάρτες τους και θα απουσιάσουν από μελλοντικά παιχνίδια.
  • Ο Ολυμπιακός αποφάσισε οι δύο παίκτες να εκτίσουν την ποινή τους στον αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης στις 9 Φεβρουαρίου.
  • Στον επόμενο αγώνα της ομάδας με τον Λεβαδειακό, δεν θα συμμετάσχει ο Κοστίνια λόγω αποβολής με κόκκινη κάρτα.

Ο Νταβίντ Κάρμο και ο Ροντινέι αντίκρισαν κίτρινη κάρτα στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό την περασμένη Κυριακή (26/1), γεγονός που θα τους αναγκάσει να απουσιάσουν σε κάποιο από τα απόμενα παιχνίδια της ομάδας στο πρωτάθλημα, καθώς συμπλήρωσαν κάρτες.

Οι ιθύνοντες του Ολυμπιακού και ο Μεντιλίμπαρ αποφάσισαν οι δύο βασικοί αθλητές των Πειραιωτών να εκτίσουν στην αναμέτρηση απέναντι στον Αστέρα Τρίπολης (9/2, 17:00, ΕΡΑ ΣΠΟΡ), που θα διεξαχθεί στο “Γ. Καραϊσκάκης” για την 22η αγωνιστική της Super League, έτσι ώστε να εκτίσουν την ποινή.

Να σημειωθεί ότι στο επόμενο παιχνίδι των “ερυθρολεύκων”, με τον Λεβαδειακό (2/2, 16:30) εκτός έδρας, δεν υπολογίζεται ο Κοστίνια που αποβλήθηκε με κόκκινη.//ΝΓ.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Εκτίουν με Αστέρα οι Κάρμο και Ροντινέι” → “Εκτίουν με Αστέρα οι Κάρμο και Ροντίνεϊ