MEDIA

Κατερίνα Καινούργιου: Επιστρέφει στην εκπομπή τη Δευτέρα – «Μου λείψατε»

Η Κατερίνα Καινούργιου επιστρέφει τη Δευτέρα 11 Μαΐου στις 10:00 στη Super Κατερίνα με πρώτο καλεσμένο τον Αναστάσιο Ροϊλό στον Alpha. Ανυπομονεί να ξαναβρεθεί με το κοινό.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η Κατερίνα Καινούργιου τη Δευτέρα 11 Μαΐου επιστρέφει στο πλατό της εκπομπής της στον Alpha. Το τρέιλερ είναι ήδη στον «αέρα», ενώ και η ίδια έκανε σχετική ανάρτηση στο instagram.

Η παρουσιάστρια ανακοίνωσε την επιστροφή της μέσα από τα social media, δίνοντας ραντεβού με τους τηλεθεατές.

«Μου λείψατε. Τα λέμε λοιπόν ξανά την Δευτέρα στις 10:00 στη Super Κατερίνα. Ανυπομονώ», έγραψε η Κατερίνα Καινούργιου δημοσιεύοντας στα stiories το τρέιλερ της επιστροφής της με πρώτο καλεσμένο τον Αναστάσιο Ροϊλό.

Δείτε το βίντεο:

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Κατερίνα Καινούργιου: Επιστρέφει στην εκπομπή τη Δευτέρα – «Μου λείψατε»