Κατερίνα Καινούργιου: Επιστρέφει στην εκπομπή τη Δευτέρα – «Μου λείψατε»
Η Κατερίνα Καινούργιου επιστρέφει τη Δευτέρα 11 Μαΐου στις 10:00 στη Super Κατερίνα με πρώτο καλεσμένο τον Αναστάσιο Ροϊλό στον Alpha. Ανυπομονεί να ξαναβρεθεί με το κοινό.

Η Κατερίνα Καινούργιου τη Δευτέρα 11 Μαΐου επιστρέφει στο πλατό της εκπομπής της στον Alpha. Το τρέιλερ είναι ήδη στον «αέρα», ενώ και η ίδια έκανε σχετική ανάρτηση στο instagram.
Η παρουσιάστρια ανακοίνωσε την επιστροφή της μέσα από τα social media, δίνοντας ραντεβού με τους τηλεθεατές.
«Μου λείψατε. Τα λέμε λοιπόν ξανά την Δευτέρα στις 10:00 στη Super Κατερίνα. Ανυπομονώ», έγραψε η Κατερίνα Καινούργιου δημοσιεύοντας στα stiories το τρέιλερ της επιστροφής της με πρώτο καλεσμένο τον Αναστάσιο Ροϊλό.
Δείτε το βίντεο:
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.