LIFE

Ουγγαρέζος για Μπισμπίκη: «Το βρίσκω άδικο και προσβλητικό! Κάνει χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους» – Τι είπε (Βίντεο)

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Τη δική του θέση σχετικά με τις πρόσφατες δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη και τον σχολιασμό που, όπως είπε ο ηθοποιός, έχει δεχθεί κατά καιρούς, εξέφρασε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος μέσα από τον αέρα της εκπομπής «Buongiorno».

Ο παρουσιαστής σχολίασε όσα ανέφερε ο ηθοποιός στη συνέντευξή του στην Εύη Φραγκάκη, τοποθετούμενος με ειλικρίνεια για τα όρια ανάμεσα στη δημόσια έκθεση και την κριτική που αυτή συνεπάγεται. Ο Δημήτρης Ουγγαρέζος υποστήριξε πως όταν ένα δημόσιο πρόσωπο επιλέγει να εκθέτει πτυχές της προσωπικής ή επαγγελματικής του ζωής, είναι αναμενόμενο να αποτελέσει αντικείμενο σχολιασμού, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως άλλο πράγμα είναι η καλοπροαίρετη κριτική και άλλο οι προσωπικές επιθέσεις ή η προσβολή.

Η τοποθέτησή του άνοιξε νέα συζήτηση στο πάνελ της εκπομπής, με αφορμή τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι δηλώσεις του Βασίλη Μπισμπίκη και τη συνεχή συζήτηση γύρω από τα όρια της δημοσιότητας και της κριτικής που δέχονται τα πρόσωπα της showbiz..

Τα σχόλια του Ουγγαρέζου για τον Μπισμπίκη

«Ανέφερε τον σχολιασμό και καταλαβαίνω ότι έχει καεί με το χυλό και φοβάται και το γιαούρτι», είπε αρχικά ο Δημήτρης Ουγγαρέζος και συνέχισε: «Καλό είναι, για να μην τσουβαλιάζουμε, αν θέλει κάτι ο Βασίλης, αφού ακόμα τον απασχολεί και τον πονάει ο σχολιασμός που υπέστη, να μας πεις… Ο Ουγγαρέζος, η Κατερίνα, ο Άρης, αυτό. Γιατί από ένα σημείο και μετά μάς τσουβαλιάζει και το βρίσκω άδικο και προσβλητικό. Κάνει και χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους. Και αν εγώ βγω και απαντήσω, θα πουν ότι έχω τη μύγα. Δεν ξύπνησα εγώ ένα πρωί και είπα ότι θα σχολιάσω τον Βασίλη Μπισμπίκη».

Τι είπε ο Βασίλης Μπισμπίκης

Στη συνέντευξή του ο Βασίλης Μπισμπίκης είπε για τα σχόλια: «Δεν θέλω την αποδοχή από όλους. Το τρακάρισμα ήταν ένα λάθος, το πλήρωσα. Δεν υπήρχαν θύματα. Θέλω να κα΄νω ό,τι θέλω στη ζωή μου, να χορεύω, να φιλιέμαι. Την άλλη μέρα παίζεις παντού και σε σχολιάζει ο κάθε άνθρωπος στην τηλεόραση. Άσε τους ανθρώπους να κάνουν ό,τι θέλουν. Σου πείραξαν την οικογένεια; Να κρυφτεί κάποιος επειδή είναι αναγνωρίσιμος; Εγώ ό,τι και να κάνω είμαι ο εαυτός μου και βγαίνει προς τα έξω. Εγώ δεν έχω πρόβλημα, οι διπλανοί μου έχουν. Εγώ δεν επηρεάζομαι. Μη σου πω ότι τη βρίσκω που τους τη σπάω. Μαζεύομαι μόνο για τους ανθρώπους στον στενό μου κύκλο. Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα (σ.σ. να είμαστε πιο σεμνοί με τη Δέσποινα), δεν θα σταματήσουμε να αισθανόμαστε και να είμαστε ο εαυτός μας επειδή οι άλλοι θα σηκώσουν ένα κινητό και ζούνε μέσα από τις ζωές των άλλων. Υπάρχει μια θεωρία ότι οι άνθρωποι έχουν ηδονή να δομούν, περισσότερο να σε αποδομούν και μετά να σε ξαναδομούν. Η τηλεόραση φτια΄χνει όλη αυτή την αγάπη που έχει ο κόσμος και δεν έχει να κάνει με την ψυχαγωγία. Αν πάρεις αποδοχή από αυτούς τους ανθρώπους κάτι δεν κάνεις καλά ή γίνεσαι ίδιος».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ουγγαρέζος για Μπισμπίκη: «Το βρίσκω άδικο και προσβλητικό! Κάνει χαρακτηρισμούς συγκεκριμένους» – Τι είπε (Βίντεο)