ΕΛΛΑΔΑ

Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα πολυπρόσωπων δικών εγκαινίασε ο Γιώργος Φλωρίδης

Ο υπουργός Δικαιοσύνης εγκαινίασε την αίθουσα Δ5 στο ισόγειο του Εφετείου Αθηνών, για πολυπρόσωπες δίκες μεγάλης χωρητικότητας.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Γιώργος Φλωρίδης εγκαινίασε στο Εφετείο Αθηνών τη νέα, ευρύχωρη αίθουσα Δ5 για μεγάλες πολυπρόσωπες δίκες, η οποία έρχεται να καλύψει σημαντικές ανάγκες του μεγαλύτερου δικαστικού μεγάρου της χώρας. Στην τελετή έγινε αναφορά στα έργα αναβάθμισης που έχουν ήδη ολοκληρωθεί, όπως ο κλιματισμός, η αλλαγή δαπέδου και τα μέτρα ασφαλείας, ενώ παρουσιάστηκαν και τα επόμενα σχέδια, μεταξύ των οποίων η κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ 1.500 θέσεων και η ανακαίνιση ανελκυστήρων και οροφής.

Πιο αναλυτικά

Κορδέλα στην καινούρια δικαστική αίθουσα μεγάλης χωρητικότητας στο Εφετείο της Αθήνας «έκοψε» σήμερα ο Γιώργος Φλωρίδης. Ο Υπουργός Δικαιοσύνης, συνοδευόμενος από τον Υφυπουργό, Ιωάννη Μπούγα και τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου, Πέλοπα Λάσκο εγκαινίασε την αίθουσα Δ5 που δημιουργήθηκε στο ισόγειο του μεγαλύτερου δικαστικού μεγάρου της χώρας. 

Η αίθουσα του Εφετείου είναι πολλών τετραγωνικών, ικανή να φιλοξενεί μεγάλες, πολυπρόσωπες δίκες και αποτελεί τη δεύτερη καλύτερη επιλογή μετά την αίθουσα τελετών του Εφετείου, στην οποία μέχρι τώρα εκδικάζονταν όλες οι μεγάλες δίκες, όπως η Χρυσή Αυγή και το Μάτι. 

Στην νέα αίθουσα πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η δίκη για την υπόθεση της έκρηξης στο διαμέρισμα των Αμπελοκήπων, όπου δύο γυναίκες καταδικάστηκαν, ενώ ο Νίκος Ρωμανός και ακόμη δύο άνδρες αθωώθηκαν.  

Η τελετή εγκαινίων έγινε παρουσία της προϊσταμένης του Εφετείου Αθηνών Σοφίας Λιγνού και των μελών της διοίκησης, προέδρων εφετών Δημήτρη Κοντόπουλου και Κώστα Σαργιώτη και πολλών δικαστικών υπαλλήλων.

Κατά την τελετή των εγκαινίων ο Υπουργός Δικαιοσύνης αναφέρθηκε στα έργα υποδομών στο μεγαλύτερο δικαστήριο ανώτερου βαθμού της χώρας, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 5 εκατομμυρίων ευρώ. Ο κ. Φλωρίδης αναφέρθηκε στην αναβάθμιση του Εφετείου μέσω της αύξησης του αριθμού των δικαστών, που υπηρετούν σε αυτό, ενώ προανήγγειλε το μεγάλο έργο της κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ χωρητικότητας 1500 θέσεων, κάτω από το πολιτικό τμήμα του Πρωτοδικείου Αθηνών (πρώην Ειρηνοδικείο). 

Από την πλευρά της, η προϊσταμένη του Εφετείου της Αθήνας, αναφέρθηκε στα δύο μεγάλα έργα που έχουν ήδη ολοκληρωθεί στο Εφετείο Αθηνών, τον κλιματισμό σε όλες τις αίθουσες ώστε να μην επαναληφθεί το φαινόμενο να διακόπτονται δίκες λόγω ζέστης ή κρύου, αλλά και την αλλαγή του δαπέδου σε 5.500 τετραγωνικά μέτρα του δικαστικού μεγάρου. Η κ. Σοφία Λιγνού αναφέρθηκε στη λειτουργία της εισόδου ασφαλείας με την τοποθέτηση τουρνικέ στην οδό Λουκάρεως και το κλείσιμο της ράμπας που οδηγούσε στο παλιό Ειρηνοδικείο, που παρέμενε επί χρόνια ανοικτή και εκμεταλλεύτηκε ένας 90χρονος άνδρας για να «μπουκάρει» με όπλο στο Πρωτοδικείο και να τραυματίσει δικαστικούς υπαλλήλους. 

Επόμενος στόχος για τη διοίκηση του Εφετείου Αθηνών είναι η ανακατασκευή των ανελκυστήρων και η οροφή του δικαστικού μεγάρου. 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Εφετείο Αθηνών: Νέα αίθουσα πολυπρόσωπων δικών εγκαινίασε ο Γιώργος Φλωρίδης