Η Toyota παρουσίασε την ανανεωμένη GR Corolla για το 2025, προσφέροντας αυξημένη ροπή και νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.
Ο επικεφαλής μηχανικός της Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto, αποκάλυψε ότι η εταιρεία εργάζεται για περαιτέρω αναβαθμίσεις στα GR Corolla και GR Yaris, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ισχύος, παρά τις προκλήσεις που έχουν προκύψει κατά τις δοκιμές.
Οι φήμες για μια κορυφαία GRMN έκδοση, με βελτιωμένο κινητήρα και αναβαθμίσεις για πίστα, εντείνονται, υπογραμμίζοντας τη δέσμευση της Toyota για συνεχείς βελτιώσεις και επιδόσεις στα σπορ μοντέλα της.
Πιο αναλυτικά
Το Toyota GR Corolla του 2025 έγινε ακόμα πιο «καυτό», με αυξημένη ροπή και νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ωστόσο, η ιαπωνική φίρμα φαίνεται να ετοιμάζει ακόμη πιο δυνατές εκπλήξεις για το πιο σπορ και εκρηκτικό πεντάθυρο της γκάμας της.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο επικεφαλής μηχανικός της Gazoo Racing, Naoyuki Sakamoto, επιβεβαίωσε ότι η Toyota ετοιμάζει περαιτέρω αναβαθμίσεις για τα GR Corolla και GR Yaris, μεταξύ των οποίων και η αύξηση της ισχύος. Αν και παραδέχτηκε ότι η ενίσχυση του κινητήρα αποτελεί μια δύσκολη πρόκληση, κάνοντας λόγο για αποτυχημένες πρώτες δοκιμές σε αγωνιστικές εκδόσεις του Corolla, υπογράμμισε ότι η ομάδα συνεχίζει να πιέζει τα όρια της απόδοσης.
Εντείνονται οι φήμες για μια κορυφαία GRMN έκδοση, με αγωνιστικό DNA, για τα GR Corolla και GR Yaris
«Προσπαθούμε να βρούμε έναν τρόπο να αυξήσουμε την ισχύ και ιδανικά αυτό να φτάσει στην παραγωγή, τόσο για το GR Corolla όσο και για το GR Yaris», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Sakamoto.
Αυτή η ενδεχόμενη αύξηση ισχύος όμως δεν είναι εύκολη υπόθεση. Ο Sakamoto ανέφερε ότι κατά τη διάρκεια δοκιμών του αγωνιστικού Corolla TCR στην πίστα του Sonoma, οι προσπάθειες αύξησης της απόδοσης κατέληξαν σε… μηχανική αστοχία. «Προσπαθήσαμε να αυξήσουμε την ισχύ του κινητήρα με το TCR Corolla και τον… σπάσαμε», τόνισε. «Γνωρίζουμε τα όρια και πώς να τα ξεπεράσουμε, αλλά συνεχίζουμε να μελετάμε. Πάντα προσπαθούμε να πιέσουμε τα όρια».
Αν και η Toyota δεν έχει επιβεβαιώσει επίσημα την παραγωγή ενός GRMN Corolla -ή ενός GRMN Yaris- οι φήμες πληθαίνουν. Το ακρωνύμιο GRMN (Gazoo Racing Meister of Nürburgring) παραπέμπει στην πιο ακραία μορφή των GR μοντέλων και, σύμφωνα με πληροφορίες, το υποτιθέμενο νέο μοντέλο θα διατηρεί τον τούρμπο τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, με διαφορετική χαρτογράφηση που θα αυξάνει αισθητά την ιπποδύναμη και τη ροπή.
Η βελτίωση θα συνοδεύεται και από ένα πακέτο αναβαθμίσεων καθαρά προσανατολισμένων για χρήση σε πίστα. Ανάμεσα σε αυτά, πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο, νέα ανάρτηση, ελαφρύτερες ζάντες και ελαστικά υψηλών επιδόσεων.
Τα GR Corolla και GR Yaris μπορεί να αποτελούν ήδη ένα εξαιρετικό δείγμα οδηγικής απόλαυσης, ωστόσο η προοπτική για μια GRMN έκδοση έρχεται να υπενθυμίσει πως η Toyota δεν επαναπαύεται. Και με τις δηλώσεις Sakamoto να επιβεβαιώνουν τις εσωτερικές αναζητήσεις για ακόμα μεγαλύτερες επιδόσεις, όλα δείχνουν πως η ιστορία των GR μοντέλων θα συνεχιστεί με ακόμα πιο αγωνιστικούς όρους.