Στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» και τον Κυριάκο Θεοδοσίου μίλησε ο Τόλης Παπαδημητρίου, με αφορμή την παράσταση «Οικογένεια Τσεκμέ», την οποία υπογράφει.
Ο δημιουργός ξεκίνησε με μια ιστορία που θα μπορούσε άνετα να… αποτελεί σκηνή από την ίδια του την παράσταση. Όπως αποκάλυψε, δίπλα στο θέατρο όπου παίζεται το έργο υπάρχει οίκος ανοχής, γεγονός που έχει οδηγήσει σε απρόσμενα και άκρως κωμικά περιστατικά. «Πρόσφατα ένας άνθρωπος πήγε να μπει σε έναν οίκο ανοχής και κατά λάθος ήρθε στο θέατρο. Άνοιξε την πόρτα, πέτυχε το χειροκρότημα και πανικοβλήθηκε, πρέπει να τρέχει ακόμα», είπε χαρακτηριστικά ο Τόλης Παπαδημητρίου.
Μιλώντας για το περιεχόμενο της παράστασης, ο Τόλης Παπαδημητρίου αναφέρθηκε στο σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το οποίο, όπως είπε, έχει κεντρική θέση στο έργο. «Πρώτη θέση έχει στην παράσταση το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, αναφέρω πόσες φορές κέρδισε η γυναίκα το Τζόκερ και δεν το θυμόταν. Αν το έγραφα μόνος μου, θα έλεγαν “υπερβολή”, και το βλέπουμε να συμβαίνει. Ορίστε που αυτό που γράφω δεν είναι τόσο γκροτέσκο», ανέφερε.
Ο Τόλης Παπαδημητρίου για το ενδεχόμενο να επιστρέψει τηλεοπτικά
Ο ίδιος δεν έκρυψε ότι έχει έντονη ανάγκη να παρεμβαίνει και να σχολιάζει όσα συμβαίνουν γύρω του, ακόμα και κατά τη διάρκεια της παράστασης. «Δεν μπορώ να ακούσω κάτι και να το αφήσω να πέσει κάτω», είπε, περιγράφοντας ένα περιστατικό με θεατή από την πρώτη σειρά. «Θυμάμαι ότι ένας κύριος έφυγε από την πρώτη σειρά, μιλούσα στη γυναίκα του και του λέω “Τον βλέπω για απέναντι”. Δύο λεπτά μετά γύρισε, της είπα ότι πήγε τουαλέτα», αποκάλυψε.
Και συμπλήρωσε: «Πόσο σοβαρά να με πάρω, εδώ βγαίνω με ασημί βρακί στην παράσταση και πόσο σοβαρά να είναι όλα τελικά. Όταν τα πράγματα είναι σοβαρά, το νιώθουμε. Όταν απλά τα σκεφτόμαστε σοβαρά, πρέπει να υποψιαζόμαστε ότι δεν είναι τόσο σοβαρά».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο ενός τηλεοπτικού πρότζεκτ, χωρίς να μπει σε λεπτομέρειες. Όπως είπε, «υπάρχει μια συζήτηση για κάτι τηλεοπτικό, είναι ιδέα ενός άλλου ανθρώπου που με προσέγγισε. Εφόσον γίνει και βγει, όλοι θα ζητάνε κάτι σαν κι αυτό».





