Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία αντιμετωπίζουν σοβαρές προκλήσεις στη σύγχρονη αγορά, καθώς βλέπουν το μερίδιό τους να μειώνεται παρά την ανάπτυξη της ταχυδρομικής βιομηχανίας. Αν και οι ανάγκες των καταναλωτών για ταχυδρομικές υπηρεσίες αυξάνονται, η ανταγωνιστικότητα και η επιτυχία νέων παικτών δημιουργούν πιέσεις για τα ΕΛΤΑ.
Παρά την πλούσια ιστορία τους, τα ΕΛΤΑ δεν έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις και τις ψηφιακές εξελίξεις. Αυτό έχει οδηγήσει σε μια αναγκαία επαναξιολόγηση της στρατηγικής τους, προκειμένου να διατηρηθούν στη νέα εποχή της ταχυδρομικής εξυπηρέτησης και να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος.






