VIDEO

Βγήκε από τη ΜΕΘ ο Γιώργος Μυλωνάκης – Παίρνει εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» και θα πάει σε κέντρο αποκατάστασης

Ο Γιώργος Μυλωνάκης συνεχίζει την ανάρρωσή του σε κέντρο αποκατάστασης, ενώ οι γιατροί εκφράζουν αισιοδοξία για την πλήρη ανάρρωσή του.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Γιώργος Μυλωνάκης, ο οποίος νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του «Ευαγγελισμού», παίρνει εξιτήριο και θα μεταφερθεί σε κέντρο αποκατάστασης για περαιτέρω θεραπεία. Οι γιατροί του εκφράζουν αισιοδοξία σχετικά με την πορεία της υγείας του, γεγονός που ενισχύει την ελπίδα για πλήρη ανάρρωση.

Η οικογένειά του εκφράζει ευγνωμοσύνη προς το ιατρικό προσωπικό για την υποστήριξη και την φροντίδα που έχει λάβει. Η μετάβαση σε κέντρο αποκατάστασης θα επιτρέψει στον Γιώργο να συνεχίσει τη διαδικασία ανάρρωσης σε ένα πιο κατάλληλο περιβάλλον.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Βγήκε από τη ΜΕΘ ο Γιώργος Μυλωνάκης – Παίρνει εξιτήριο από τον «Ευαγγελισμό» και θα πάει σε κέντρο αποκατάστασης