Λεηλάτησαν ταβέρνα στο Κερατσίνι και άφησαν πίσω τους το χάος – Τι λέει στον ΣΚΑΪ ο ιδιοκτήτης
Ο ιδιοκτήτης περιγράφει τις ζημιές από την επιδρομή που συγκλονίζει το Κερατσίνι, ενώ οι κάτοικοι ανησυχούν για την ασφάλεια στην περιοχή.
Ληστεία σημειώθηκε σε ταβέρνα στο Κερατσίνι, προκαλώντας αναστάτωση στην τοπική κοινότητα. Ο ιδιοκτήτης, σε δηλώσεις του, περιέγραψε την κατάσταση που επικρατούσε μετά τον άγριο επιδρομή, τονίζοντας το μέγεθος της καταστροφής που άφησαν πίσω τους οι δράστες.
Η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνες για τον εντοπισμό των ληστών, ενώ οι κάτοικοι εκφράζουν την ανησυχία τους για την ασφάλεια στην περιοχή. Οι αρχές καλούν τους πολίτες να παρέχουν οποιαδήποτε πληροφορία μπορεί να βοηθήσει στην εξιχνίαση της υπόθεσης.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.