ΔΙΕΘΝΗ

Αντόνιο Κόστα: Ενθαρρυντική η τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ-Ζελένσκι

Ο Αντόνιο Κόστα εξέφρασε την ικανοποίησή του από την επικοινωνία Τραμπ-Ζελένσκι, τονίζοντας τη σημασία της για την ειρηνική λύση στον πόλεμο.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, εξέφρασε την ικανοποίησή του από την τηλεφωνική επικοινωνία μεταξύ του Ντόναλντ Τραμπ και του Βολοντίμιρ Ζελένσκι, χαρακτηρίζοντάς την ως «θετική».

Σε ανάρτησή του, τόνισε ότι η διακοπή των επιθέσεων σε ενεργειακές και άλλες μη στρατιωτικές υποδομές θα μπορούσε να αποτελέσει ένα σημαντικό πρώτο βήμα για τον τερματισμό του πολέμου.

Ο Κόστα προανήγγειλε ότι οι συζητήσεις με τον Ζελένσκι θα συνεχιστούν στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο.

Πιο αναλυτικά:

Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου, Αντόνιο Κόστα, δήλωσε ενθαρρυμένος από την τηλεφωνική επικοινωνία που είχαν νωρίτερα σήμερα οι ηγέτες των ΗΠΑ και της Ουκρανίας, Ντόναλντ Τραμπ και Βολοντίμιρ Ζελένσκι.

Σε ανάρτησή του στην πλατφόρμα Χ (πρώην Twitter), ο Αντόνιο Κόστα έγραψε πως είχε μια «θετική συζήτηση με τον πρόεδρο Ζελένσκι». «Με ενθάρρυνε η ουσιαστική, τηλεφωνική επικοινωνία του με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ», υπογράμμισε.

Ανέφερε επίσης ότι «η διακοπή των επιθέσεων εναντίον ενεργειακών και άλλων μη στρατιωτικών υποδομών θα ήταν ένα σημαντικό πρώτο βήμα προς τον τερματισμό του πολέμου. Θα συνεχίσουμε τις συζητήσεις μας με τον πρόεδρο (της Ουκρανίας) Ζελένσκι αύριο στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο».

 

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Αντόνιο Κόστα: Ενθαρρυντική η τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ-Ζελένσκι