VIDEO

Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη – Ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Μια 60χρονη γυναίκα από τη Γαστούνη καταδικάστηκε σε πρόστιμο 50.000 ευρώ για τη βάναυση κακομεταχείριση του σκύλου της. Το περιστατικό προκάλεσε σοκ στην τοπική κοινωνία, με πολλές οργανώσεις για την προστασία των ζώων να καταδικάζουν τη συμπεριφορά της.

Οι δικηγόροι της κατηγορούμενης ετοιμάζουν προσφυγή κατά της απόφασης, υποστηρίζοντας ότι η γυναίκα δεν είχε πρόθεση να προκαλέσει βλάβη. Η υπόθεση αναδεικνύει την ανάγκη ενίσχυσης των νόμων κατά της κακοποίησης ζώων και την ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με τη φροντίδα τους.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Πρόστιμο 50.000 ευρώ στην 60χρονη που συνέθλιψε τον σκύλο στη Γαστούνη – Ετοιμάζουν προσφυγή οι δικηγόροι της