VIDEO
Τ. Αντωνίου: «Ο κόσμος καταψήφισε τον κ. Μπακογιάννη γιατί ήταν πολύ κακός δήμαρχος – Η κυβέρνηση της ΝΔ τιμώρησε τους πολίτες Αθηναίων»
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Ο Τ. Αντωνίου αναφέρεται στην πρόσφατη εκλογική ήττα του κ. Μπακογιάννη, επισημαίνοντας ότι οι πολίτες της Αθήνας αποφάσισαν να τον καταψηφίσουν λόγω της κακής του θητείας ως δήμαρχος. Σύμφωνα με τον Αντωνίου, η απογοήτευση των πολιτών αντικατοπτρίζει την ανικανότητα της διοίκησης και την έλλειψη αποτελεσματικότητας.
Επιπλέον, ο Αντωνίου επικρίνει την κυβέρνηση της ΝΔ, υποστηρίζοντας ότι έχει τιμωρήσει τους πολίτες της Αθήνας με τις πολιτικές της. Τονίζει ότι οι αποφάσεις που λήφθηκαν δεν ανταγωνίζονται τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πολιτών, προκαλώντας έτσι περαιτέρω δυσαρέσκεια και απογοήτευση.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.