VIDEO

Θάνατος 3χρονου στην Κρήτη: «Ο σύντροφός μου έλεγε ότι τον έκαιγε για να βάλει μυαλό»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η δίκη της 27χρονης μητέρας, που κατηγορείται για τον θάνατο του 3χρονου Άγγελου, συνεχίζεται στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Ηρακλείου. Στην απολογία της, η κατηγορούμενη ζήτησε συγγνώμη και δήλωσε ότι δεν έχει συνειδητοποιήσει την απώλεια του παιδιού της, αναφέροντας τις προσωπικές της δυσκολίες πριν τη γέννηση του Άγγελου.

Απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την κατάσταση του παιδιού, ισχυρίστηκε ότι δεν μπορούσε να το μεταφέρει στο νοσοκομείο λόγω απόστασης. Επίσης, παραδέχθηκε ότι παρατηρούσε κάποια χτυπήματα στο σώμα του παιδιού, χωρίς ωστόσο να γνωρίζει την προέλευση τους.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Θάνατος 3χρονου στην Κρήτη: «Ο σύντροφός μου έλεγε ότι τον έκαιγε για να βάλει μυαλό»