VIDEO

Εξιτήριο για τους δύο πιλότους – Στα Ιωάννινα επιτροπή του ΕΟΔΑΣΑΜ

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Οι δύο πιλότοι που είχαν εμπλακεί σε πρόσφατο αεροπορικό ατύχημα έλαβαν εξιτήριο από το νοσοκομείο και είναι πλέον σε καλή κατάσταση. Η ιατρική ομάδα εξέφρασε την ικανοποίησή της για την ανάκαμψή τους, ενώ οι ίδιοι ευχαρίστησαν το προσωπικό για την υποστήριξή τους.

Παράλληλα, μια επιτροπή του ΕΟΔΑΣΑΜ βρίσκεται στα Ιωάννινα για να διερευνήσει τα αίτια του ατυχήματος. Οι αρχές επικεντρώνονται στη συλλογή στοιχείων και καταθέσεων, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των πτήσεων στο μέλλον.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Εξιτήριο για τους δύο πιλότους – Στα Ιωάννινα επιτροπή του ΕΟΔΑΣΑΜ