Ακινητοποιήθηκαν τα τρένα στην Γερμανία λόγω κατάρρευσης του συστήματος ψηφιακής επικοινωνίας
Όλα τα τρένα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων έχουν ακινητοποιηθεί λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος στο σύστημα ραδιοεπικοινωνίας GSM-R, σύμφωνα με ανακοίνωση της Deutsche Bahn. Η κυκλοφορία των τρένων έχει διακοπεί προσωρινά και οι συρμοί παραμένουν σε σταθμούς ή σε ασφαλή σημεία του δικτύου, προκαλώντας εκτεταμένες καθυστερήσεις και ακυρώσεις.
Η δυσλειτουργία του συστήματος GSM-R, το οποίο είναι απαραίτητο για την επικοινωνία μεταξύ των συρμών και των κέντρων ελέγχου, οδήγησε σε άμεσες ενέργειες για λόγους ασφαλείας. Οι τεχνικοί εργάζονται πυρετωδώς για την αποκατάσταση της βλάβης και την αποκατάσταση της κανονικότητας στο σιδηροδρομικό δίκτυο.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.