VIDEO

“Modus operandi” το έργο στην Υλίκη για την ΕΥΔΑΠ που έρχεται…

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η ΕΥΔΑΠ προχωρά στην επαναφορά της λειτουργικότητας 17 αντλιοστασίων στον Βοιωτικό Κηφισό, με στόχο την εξυπηρέτηση της ύδρευσης στην Αττική. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Στεργίου, διαβεβαίωσε ότι η αρδευτική διαδικασία δεν θα διαταραχθεί, ενώ η αυτοψία στην Υλίκη πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού περιβάλλοντος.

Το έργο αφορά επίσης τη στήριξη της αρδευτικής περιόδου στην Κωπαίδα μέσω πλωτών αντλιών και την αποκατάσταση ζημιών στο σύστημα κλειστών αγωγών άρδευσης στον Ορχομενό. Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της ΕΥΔΑΠ για την υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων και την αποτελεσματική διαχείριση των υδατικών πόρων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

“Modus operandi” το έργο στην Υλίκη για την ΕΥΔΑΠ που έρχεται…