VIDEO
“Modus operandi” το έργο στην Υλίκη για την ΕΥΔΑΠ που έρχεται…
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Η ΕΥΔΑΠ προχωρά στην επαναφορά της λειτουργικότητας 17 αντλιοστασίων στον Βοιωτικό Κηφισό, με στόχο την εξυπηρέτηση της ύδρευσης στην Αττική. Ο πρόεδρος της εταιρείας, Γιώργος Στεργίου, διαβεβαίωσε ότι η αρδευτική διαδικασία δεν θα διαταραχθεί, ενώ η αυτοψία στην Υλίκη πραγματοποιήθηκε παρουσία του υπουργού περιβάλλοντος.
Το έργο αφορά επίσης τη στήριξη της αρδευτικής περιόδου στην Κωπαίδα μέσω πλωτών αντλιών και την αποκατάσταση ζημιών στο σύστημα κλειστών αγωγών άρδευσης στον Ορχομενό. Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει τη δέσμευση της ΕΥΔΑΠ για την υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων και την αποτελεσματική διαχείριση των υδατικών πόρων.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.