Ο Μάριος Θεμιστοκλέους για τα νοσοκομεία: «Πριν από έναν χρόνο είχαμε 9 ώρες αναμονής και τώρα 4,5»
Ο Υφυπουργός Υγείας ανακοινώνει τη μείωση χρόνου αναμονής στα νοσοκομεία λόγω επενδύσεων και συντονισμένων προσπαθειών για καλύτερες υπηρεσίες.
Ο Μάριος Θεμιστοκλέους αναφέρεται στη βελτίωση των συνθηκών στα νοσοκομεία, τονίζοντας τη μείωση του χρόνου αναμονής για τους ασθενείς. Σύμφωνα με τον ίδιο, η αναμονή έχει μειωθεί από 9 ώρες σε 4,5 ώρες, γεγονός που δείχνει την πρόοδο που έχει γίνει στην παροχή υπηρεσιών υγείας.
Ο Υφυπουργός Υγείας επισημαίνει ότι αυτή η εξέλιξη είναι αποτέλεσμα συντονισμένων προσπαθειών και επενδύσεων στον τομέα της υγείας. Στόχος της κυβέρνησης είναι η συνεχής βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και η εξασφάλιση της καλύτερης δυνατής φροντίδας για τους πολίτες.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.