Το τρίπτυχο της ομιλίας Μητσοτάκη στο συνέδριο της ΝΔ – Οικονομία, υπεύθυνη εξωτερική πολιτική και πόλεμος με το βαθύ κράτος
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάλεσε σε μεταρρυθμίσεις, επαναπροσδιορίζοντας την υπεύθυνη εξωτερική πολιτική και αντιμαχόμενος το βαθύ κράτος, στο συνέδριο ΝΔ.
Ο Πρωθυπουργός παρουσίασε τη στρατηγική του για την οικονομία, τονίζοντας τη σημασία των βιώσιμων μεταρρυθμίσεων και της ανάπτυξης. Επίσης, αναφέρθηκε στην ανάγκη μιας υπεύθυνης εξωτερικής πολιτικής, που θα ενισχύσει τη θέση της χώρας στο διεθνές στερέωμα.
Παράλληλα, ανέλυσε τις προκλήσεις που προέρχονται από το βαθύ κράτος και υπογράμμισε τη δέσμευσή του για διαφάνεια και λογοδοσία. Τα μηνύματα αυτά απευθύνονται στους πολίτες ενόψει των εκλογών, με στόχο την οικοδόμηση εμπιστοσύνης και στήριξης της κυβερνητικής πολιτικής.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.