VIDEO

Στο Σεράφειο το 2nd DIVERSITY IN CITIES CONFERENCE 2026

Σημαντικά πρόσωπα τόνισαν τη συμπερίληψη στο Σεράφειο, με συμμετοχές από υπουργούς και τον Βαγγέλη Μαρινάκη σε διεθνή διάσκεψη για τη διαφορετικότητα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στο Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων πραγματοποιήθηκε η δεύτερη διεθνής διάσκεψη για τη διαφορετικότητα, εστιάζοντας στη σημασία της συμπερίληψης σε τοπικό επίπεδο. Στην εκδήλωση συμμετείχαν σημαντικά πρόσωπα όπως η υφυπουργός Εργασίας Άννα Ευθυμίου και ο δήμαρχος Αθηναίων Χάρης Δούκας, οι οποίοι τόνισαν τη σημασία της συνεργασίας για την προώθηση της κοινωνικής συνοχής.

Η διάσκεψη περιλάμβανε επίσης διαδικτυακή συμμετοχή από υπουργούς και άλλους αξιωματούχους, ενισχύοντας τη σημασία της διασύνδεσης μεταξύ των φορέων. Ο Βαγγέλης Μαρινάκης, πρόεδρος της Αναπτυξιακής Αθήνας, και άλλοι ομιλητές ανέφεραν τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που προσφέρει η πολυμορφία στις αστικές κοινότητες.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Στο Σεράφειο το 2nd DIVERSITY IN CITIES CONFERENCE 2026