Η ομιλία του ταμία, του «ΝΟΗΣΙΣ», στην παρουσίαση του νέου ΔΣ, στη Θεσσαλονίκη
Ο ταμίας ανακοίνωσε ότι το «ΝΟΗΣΙΣ» θα δώσει έμφαση στην καινοτόμο συνεργασία και την εκπαίδευση, επιδιώκοντας εξωστρέφεια και ενίσχυση δράσεων.
Κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκε το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας «ΝΟΗΣΙΣ» στη Θεσσαλονίκη. Ο ταμίας του οργανισμού ανέλυσε τους στρατηγικούς στόχους που επικεντρώνονται στην καινοτομία, την εκπαίδευση και την προώθηση συνεργασιών.
Στο πλαίσιο της παρουσίασης, τονίστηκε η σημασία της εξωστρέφειας και της ενίσχυσης των δράσεων του οργανισμού για την επόμενη μέρα. Οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα προγράμματα και πρωτοβουλίες που θα αναπτυχθούν στο άμεσο μέλλον.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.