VIDEO

Ο Άδωνις Γεωργιάδης για τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη: «Το πρόβλημα είναι ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο – Ο γιατρός λέει ότι ο ασθενής επέμενε να φύγει»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης τονίζει την ανάγκη τήρησης πρωτοκόλλων στο νοσοκομείο μετά τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη, προκαλώντας συζητήσεις για την ιατρική φροντίδα.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σχολίασε πρόσφατα τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη, επισημαίνοντας ότι το πρόβλημα προήλθε από την μη τήρηση του πρωτοκόλλου. Σύμφωνα με τον ίδιο, ο γιατρός δήλωσε ότι ο ασθενής επέμενε να φύγει από το νοσοκομείο, γεγονός που ενδέχεται να επηρέασε την κατάσταση της υγείας του.

Ο κ. Γεωργιάδης τόνισε τη σημασία της αυστηρής εφαρμογής των διαδικασιών για την ασφάλεια των ασθενών, υπογραμμίζοντας τις ευθύνες που απορρέουν από την ιατρική φροντίδα. Η υπόθεση αυτή έχει προκαλέσει αναστάτωση και συζητήσεις σχετικά με τη λειτουργία του υγειονομικού συστήματος και την ανάγκη για βελτίωση των πρωτοκόλλων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Ο Άδωνις Γεωργιάδης για τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη: «Το πρόβλημα είναι ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο – Ο γιατρός λέει ότι ο ασθενής επέμενε να φύγει»