VIDEO

ΕΔΕ για τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη: «Στο κέντρο υγείας πήγε, όχι στο καφενείο!»

Η οικογένεια Κοσμίδη απαιτεί δικαιοσύνη για αμέλεια που προκάλεσε τον θάνατό του σε κέντρο υγείας, ζητώντας άμεση διερεύνηση από τις αρχές.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Διεξάγεται Ένορκη Διοικητική Εξέταση σχετικά με τις συνθήκες θανάτου του Κώστα Κοσμίδη, ο οποίος κατέληξε μετά από επίσκεψή του σε κέντρο υγείας. Υπάρχουν σοβαρές καταγγελίες για την παροχή ιατρικής φροντίδας, με μαρτυρίες να υποστηρίζουν ότι δεν έλαβε την απαραίτητη προσοχή.

Η οικογένεια του θανόντος ζητά διαλεύκανση της υπόθεσης και τονίζει ότι ο Κοσμίδης πήγε στο κέντρο υγείας για ιατρική βοήθεια και όχι σε καφενείο. Οι αρχές καλούνται να εξετάσουν τα γεγονότα με προσοχή, ώστε να διασφαλιστεί η δικαιοσύνη και η διαφάνεια γύρω από το περιστατικό.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

ΕΔΕ για τον θάνατο του Κώστα Κοσμίδη: «Στο κέντρο υγείας πήγε, όχι στο καφενείο!»