Πολύκαρπος Αδαμίδης νομικός-καθ.ΣΣΕ: Θα τους τρελάνουμε στον διάλογο και στην διπλωματία, μέχρι να σεβαστούν το Διεθνές Δίκαιο
Ο Αδαμίδης αναλύει τη συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν, προτείνοντας διάλογο ως μέσο για σεβασμό στο Διεθνές Δίκαιο και στήριξη της Κύπρου από ΕΕ.
Ο Πολύκαρπος Αδαμίδης, νομικός και καθηγητής στην Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων, εκφράζει την εκτίμησή του για τη συνάντηση Μητσοτάκη-Ερντογάν, τονίζοντας ότι δεν αναμένονταν ουσιαστικές εξελίξεις. Υποστηρίζει ότι η Ελλάδα και η Κύπρος θα πρέπει να επιμείνουν στον διάλογο και να απαιτήσουν τον σεβασμό του Διεθνούς Δικαίου από τους γείτονες.
Αναφερόμενος στην Κύπρο, τονίζει τη σημασία της συμμετοχής της στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Δυτικές Συμμαχίες. Επισημαίνει ότι η πρόσφατη επαναφορά δανείου από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα στην Τουρκία ήταν ακατάλληλη, δεδομένων των πειρατικών πρακτικών της Τουρκίας που εμποδίζουν τις γεωτρήσεις της Κυπριακής Δημοκρατίας.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.