VIDEO
Υποβάθμιση της Νευρολογικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ
Μαζικές παραιτήσεις και διαμαρτυρίες των γιατρών της Νευρολογικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ λόγω υποστελέχωσης και προβλημάτων λειτουργίας
Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google
Διαμαρτυρίες πραγματοποιήθηκαν έξω από την 7η ΥΠΕ Κρήτης για την υποβάθμιση της Νευρολογικής Κλινικής του ΠΑΓΝΗ. Οι γιατροί εκφράζουν την ανησυχία τους με μαζικές παραιτήσεις, ζητώντας άμεσες λύσεις για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί.
Ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΠΑΓΝΗ, Δημήτρης Βρύσαλης, τόνισε την ανάγκη για ανοιχτές προκηρύξεις όλων των κενών θέσεων. Η έλλειψη προσωπικού επηρεάζει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και απαιτεί άμεσες ενέργειες από τις αρμόδιες αρχές.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.