Τα δύο νοσοκομεία της Λάρισας επισκέφθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης
Ο υπουργός Υγείας επισκέφθηκε τα νοσοκομεία της Λάρισας, επιθεώρησε τις υποδομές και συνάντησε το προσωπικό για τη βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης
Ο υπουργός Υγείας επισκέφθηκε πρόσφατα τα νοσοκομεία της Λάρισας, στο πλαίσιο περιοδείας του στη Θεσσαλία. Στόχος της επίσκεψης ήταν η επιθεώρηση των υποδομών και των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη, με σκοπό τη βελτίωση της υγειονομικής περίθαλψης στην περιοχή.
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του, ο Άδωνις Γεωργιάδης συναντήθηκε με το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, ακούγοντας τις προτάσεις και τις ανησυχίες τους. Η κυβέρνηση επισημαίνει τη δέσμευσή της για την ενίσχυση του δημόσιου συστήματος υγείας, ειδικά σε περιοχές που χρειάζονται άμεσες παρεμβάσεις.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.