Ν. Ανδρουλάκης: «Πρέπει να συζητήσουμε πώς θα αξιοποιήσουμε χωρίς εργολάβους τη μεγάλη δημόσια περιουσία»
Πρόταση για αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας χωρίς εργολάβους, με διαφάνεια και ενεργή συμμετοχή των πολιτών για βιώσιμη ανάπτυξη
Ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ παρουσίασε τις θέσεις του κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου από τη ΔΕΘ, εστιάζοντας στη σημασία της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας. Ανέφερε ότι η συνεργασία με εργολάβους δεν είναι αναγκαία και ότι πρέπει να εξεταστούν εναλλακτικοί τρόποι διαχείρισης που θα ενισχύσουν την οικονομία.
Ο Ν. Ανδρουλάκης τόνισε την ανάγκη για διαφάνεια και αποδοτικότητα στις διαδικασίες αξιοποίησης, προτείνοντας την ενεργή συμμετοχή των πολιτών. Η προοπτική αυτή, σύμφωνα με τον ίδιο, μπορεί να οδηγήσει σε μια βιώσιμη ανάπτυξη και να επαναφέρει την εμπιστοσύνη στους θεσμούς.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.