Δίκαιη αποζημίωση στους εκδότες από τις ψηφιακές πλατφόρμες ζητούν 23 διεθνείς και εθνικές ενώσεις Τύπου
Διεθνείς ενώσεις Τύπου ζητούν δίκαιη αποζημίωση από ψηφιακές πλατφόρμες για την προστασία του δημοσιογραφικού έργου και τη βιωσιμότητα των μέσων
23 διεθνείς και εθνικές ενώσεις Τύπου απέστειλαν κοινή επιστολή στον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, ζητώντας τη θεσμοθέτηση δίκαιης αποζημίωσης για τους εκδότες από τις μεγάλες ψηφιακές πλατφόρμες. Η πρωτοβουλία αυτή αναδεικνύει την ανάγκη προστασίας των δημοσιογραφικών δικαιωμάτων και της βιωσιμότητας των μέσων ενημέρωσης.
Οι ενώσεις επισημαίνουν ότι οι εκδότες συμβάλλουν στην παραγωγή περιεχομένου που τροφοδοτεί τις πλατφόρμες, χωρίς ωστόσο να λαμβάνουν αναλογική αμοιβή. Η στήριξη της ποιότητας της δημοσιογραφίας και η ενίσχυση της διαφάνειας στον ψηφιακό χώρο αποτελούν κρίσιμα ζητήματα για τον σύγχρονο Τύπο.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.