VIDEO

Θεσσαλονίκη: Σύσκεψη Υπουργών και Δημάρχων – Στο επίκεντρο τα προβλήματα των Δήμων της Κεντρικής Μακεδονίας

Σύσκεψη κορυφής στη Θεσσαλονίκη με δημάρχους και υπουργούς για τα αναπτυξιακά ζητήματα και την ενίσχυση της τοπικής αυτοδιοίκησης

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Σύσκεψη μεταξύ των δημάρχων της Κεντρικής Μακεδονίας και κυβερνητικού κλιμακίου διεξάγεται στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, εστιάζοντας στα αναπτυξιακά σχέδια της περιοχής. Παρόντες είναι οι κορυφαίοι κυβερνητικοί αξιωματούχοι, όπως ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και οι Υπουργοί Εσωτερικών και Μακεδονίας-Θράκης.

Η συνάντηση ξεκίνησε στις 5:30 το απόγευμα και έχει στόχο την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι δήμοι. Οι συμμετέχοντες αναμένεται να συζητήσουν στρατηγικές και προτάσεις για την ανάπτυξη και την ενίσχυση της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Θεσσαλονίκη: Σύσκεψη Υπουργών και Δημάρχων – Στο επίκεντρο τα προβλήματα των Δήμων της Κεντρικής Μακεδονίας