Απίστευτες εικόνες μέσα στο τρένο για Θεσσαλονίκη – Ταξιδεύουν χωρίς κλιματισμό
Επιβάτες σε απόγνωση στα τρένα για Θεσσαλονίκη καίγονται από τη ζέστη λόγω βλάβης στον κλιματισμό, ψάχνοντας τρόπους να δροσιστούν
Επιβάτες του τρένου με προορισμό τη Θεσσαλονίκη αντιμετωπίζουν δύσκολες συνθήκες λόγω της βλάβης στο σύστημα κλιματισμού. Οι υψηλές θερμοκρασίες εντός των βαγονιών δημιουργούν αφόρητες συνθήκες, με τους επιβάτες να προσπαθούν να δροσιστούν με αυτοσχέδιους τρόπους, ανοίγοντας παράθυρα και χρησιμοποιώντας πρόχειρες βεντάλιες.
Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποδίδει το πρόβλημα σε τεχνική βλάβη και υπόσχεται άμεση αποκατάσταση. Το περιστατικό έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα δρομολόγια του σιδηροδρομικού δικτύου κατά τους θερινούς μήνες, προκαλώντας έντονες διαμαρτυρίες από το επιβατικό κοινό.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.