SPORTS

Οριστικά χωρίς θεατές το Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο

Η εφέσεων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός απέτυχε και το παιχνίδι της Κυριακής με τον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο για τα πλέι οφ θα διεξαχθεί χωρίς θεατές.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Οριστικά χωρίς κόσμο θα πραγματοποιηθεί το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο την Κυριακή (17/5/2026) για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League.

Ο Παναθηναϊκός είχε τιμωρηθεί με ποινή αποκλεισμού της έδρας για μία αγωνιστική λόγω κάποιων κροτίδων στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, με την πράσινη ΠΑΕ να κάνει αίτημα αναστολής εφαρμογής της απόφασης της ΔΕΑΒ, ώστε να έχει κόσμο στην τελευταία αγωνιστική κόντρα στον ΠΑΟΚ.

Το σχετικό αίτημα απορρίφθηκε και έτσι το ντέρμπι στη Λεωφόρο θα γίνει κεκλεισμένων των θυρών.

Υπενθυμίζεται ότι η ΠΑΕ Παναθηναϊκός έχει ταυτοποιήσει τους οπαδούς που είχαν ρίξει τις κροτίδες που έφεραν την εν λόγω ποινή, απαγορεύοντάς τους την είσοδο στο γήπεδο.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Οριστικά χωρίς θεατές το Παναθηναϊκός – ΠΑΟΚ στη Λεωφόρο