SPORTS

Χαρτ για Λάιλς: «Ήθελα πολύ να χάσει στους Ολυμπιακούς Αγώνες»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Συγκεκριμένα ο Τζος Χαρτ μίλησε στον “αέρα” για τον Νοα Λάιλς, με την κόντρα να συνεχίζεται μεταξύ του Αμερικανού σπρίντερ και των NBAers. Ο 29χρονος είπε στο podcast του: «Για το μεγαλύτερο μέρος των Ολυμπιακών Αγώνων, ήμουν πατριώτης, ήθελα η αποστολή των ΗΠΑ να κατακτά το χρυσό, αλλά ήθελα πραγματικά εκείνος να χάσει. Αυτή πρέπει να ήταν η πρώτη φορά που όλο το Twitter του NBA συμφωνούσε μαζικά σε κάτι».

Ωστόσο, μετά τους Αγώνες ο Χαρτ παραδέχτηκε τον συμπατριώτη του, για τις επιδόσεις του, αφού κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στα 100μ. ανδρών και το χάλκινο στα 200μ. λέγοντας: «Ήμουν απλά εναντίον του, αλλά μετά τον παραδέχτηκα, το σέβομαι, δεν μπορώ καν να τον κοροϊδέψω πλέον».

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Χαρτ για Λάιλς: «Ήθελα πολύ να χάσει στους Ολυμπιακούς Αγώνες»