SPORTS

ΠΑΕ ΑΕΚ: «Η είσοδος στο γήπεδο αποκλειστικά μέσω gov.gr wallet, προχωρήστε σε ταυτοποίηση»

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΑΕΚ:

“Φίλοι της ΑΕΚ Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ότι αρκετά μεγάλος αριθμός φιλάθλων που έχει προμηθευτεί εισιτήριο για τον αγώνα με τη Νόα (15/8) δεν έχει προχωρήσει σε ταυτοποίηση μέσω της εφαρμογής gov.gr wallet. Για την διευκόλυνσή τους παρακαλούμε να ολοκληρώσουν άμεσα την διαδικασία, καθώς, όπως είναι γνωστό, η είσοδος στα γήπεδα γίνεται πλέον αποκλειστικά με χρήση της εφαρμογής gov.gr wallet. Κανείς δεν θα μπορέσει να μπει στο γήπεδο αν δεν έχει ολοκληρώσει αυτή τη διαδικασία, ακόμη και αν είναι κάτοχος εισιτηρίου. Για οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίσετε μπορείτε να απευθυνθείτε στο https://support.gov.gr/guide/. Αύριο Πέμπτη 15/08 από τις 17:00 μέχρι και την έναρξη του αγώνα θα λειτουργήσει εκδοτήριο για την επίλυση προβλημάτων”.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

ΠΑΕ ΑΕΚ: «Η είσοδος στο γήπεδο αποκλειστικά μέσω gov.gr wallet, προχωρήστε σε ταυτοποίηση»