SPORTS

Απίστευτο συμβάν στην Αλβανία: Τερματοφύλακας άφησε το ματς και κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια

Αλβανικό πρωτάθλημα: Τερματοφύλακας εγκατέλειψε το παιχνίδι στο 42΄ με σκορ 2-0, περπάτησε προς τα αποδυτήρια και τιμωρήθηκε με κίτρινη κάρτα

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Στον αγώνα του πρωταθλήματος της Αλβανίας, Βόρα – Μπίλις ο τερματοφύλακας των φιλοξενούμενων στο 42′ με το σκορ να είναι 2-0 κατά της ομάδας του αποχώρησε από το γήπεδο χωρίς να υπάρχει κανένα πρόβλημα τραυματισμού.

Ο τερματοφύλακας της Μπίλις, Ζερεμί Βασού, ξεκίνησε να περπατάει απογοητευμένος μέσα στο γήπεδο, βγάζοντας τα γάντια του. Πέρασε δίπλα από τον προπονητή του, που τον κοίταξε με απορία και κατευθύνθηκε προς τα αποδυτήρια.

Ο διαιτητής τον τιμώρησε με κίτρινη κάρτα και ο προπονητής αναγκαστικά έκανε αλλαγή, αφού θα έμενε χωρίς τερματοφύλακα στο γήπεδο.

 

Τελικά η Μπίλις έχασε με 4-1 από τη Βόρα, αλλά το σκηνικό που θα γραφτεί για πάντα στην ιστορία είναι η εγκατάλειψη του τερματοφύλακα των φιλοξενούμενων.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Απίστευτο συμβάν στην Αλβανία: Τερματοφύλακας άφησε το ματς και κατευθύνθηκε στα αποδυτήρια