ΥΠΕΝ: Παράταση στα προγράμματα «Εξοικονομώ»
Το ΥΠΕΝ παρατείνει έως τις 17 Ιουλίου 2026 την ολοκλήρωση όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Το ΥΠΕΝ ανακοίνωσε παράταση έως τις 17 Ιουλίου 2026 για την ολοκλήρωση όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης, μεταξύ των οποίων τα «Εξοικονομώ 2021», «Εξοικονομώ 2023», «Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους», «Εξοικονομώ 2025» και «Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις». Το υπουργείο τονίζει ότι η παράταση δίνεται για να ολοκληρωθούν ομαλά οι παρεμβάσεις ενεργειακής αναβάθμισης, χωρίς να προβλέπεται νέα αναβολή, και καλεί τους δικαιούχους να κινηθούν άμεσα.
Πιο αναλυτικά
Παρατείνεται η προθεσμία για την ολοκλήρωση όλων των προγραμμάτων «Εξοικονομώ» που υλοποιούνται μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, όπως αναφέρει σε ανακοίνωση του το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Όπως επισημαίνεται, η νέα καταληκτική ημερομηνία για την ολοκλήρωση των εργασιών από τους ωφελούμενους ορίζεται η Παρασκευή 17 Ιουλίου 2026.
Αφορά τα εξής συγκεκριμένα προγράμματα:
- Εξοικονομώ 2021
- Εξοικονομώ 2023
- Εξοικονομώ – Ανακαινίζω για Νέους
- Εξοικονομώ 2025
- Εξοικονομώ – Επιχειρώ & Αλλάζω Συσκευή στις Επιχειρήσεις
Ο στόχος είναι η στήριξη πολιτών και επιχειρήσεων και η διασφάλιση της ομαλής ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων ενεργειακής αναβάθμισης, προστίθεται σε σχετική ανακοίνωση,
«Τα προγράμματα «Εξοικονομώ» αποτελούν βασικό εργαλείο για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των νοικοκυριών και των επιχειρήσεων, την αναβάθμιση του κτιριακού αποθέματος και την ενίσχυση της ενεργειακής αποδοτικότητας», σημειώνει το ΥΠΕΝ.
Με δεδομένη την ολοκλήρωση του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, η νέα προθεσμία είναι οριστική και δεν προβλέπεται περαιτέρω παράταση της. Το Υπουργείο καλεί τους ωφελούμενους να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες ενέργειες για την ολοκλήρωση των παρεμβάσεών τους εντός του προβλεπόμενου χρόνου”.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.