Φινάλε του «Φως στο Τούνελ»: Τα συγκινητικά λόγια της Αγγελικής Νικολούλη – Βίντεο
Η Αγγελική Νικολούλη αποχαιρέτισε το κοινό και τους συνεργάτες της την Παρασκευή 26 Ιουνίου, καθώς το «Φως στο Τούνελ» του MEGA έριξε αυλαία για φέτος.

Η Αγγελική Νικολούλη αποχαιρέτισε συγκινημένη το κοινό στο φινάλε του «Φως στο Τούνελ» για φέτος, ευχαριστώντας τους τηλεθεατές για τη διαχρονική στήριξη και δίνοντας ραντεβού για το φθινόπωρο, όταν η εκπομπή θα επιστρέψει για 32η σεζόν. Παράλληλα, το MEGA ανακοίνωσε επίσημα την ανανέωση της συνεργασίας τους, επιβεβαιώνοντας ότι το εμβληματικό ερευνητικό πρόγραμμα θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά με την ίδια αποστολή: να ερευνά, να αποκαλύπτει και να δίνει φωνή σε σημαντικές υποθέσεις.
Πιο αναλυτικά
H Αγγελική Νικολούλη εχθές το βράδυ, Παρασκευή 26 Ιουνίου, αποχαιρέτισε το κοινό της και τους συνεργάτες της καθώς η εκπομπή του MEGA, «Φως στο Τούνελ», έριξε επίσημα αυλαία για φέτος. Η παρουσιάστρια συγκίνησε με τα ιδιαίτερα λόγια της και όπως κάθε χρόνο, δίνει ραντεβού για του χρόνου και μία υπόσχεση ότι θα επιστρέψει ακόμη πιο ανανεωμένη και δυνατή.
Τα συγκινητικά λόγια της Αγγελικής Νικολούλη στο φινάλε του «Φως στο Τούνελ»
«Είναι η τελευταία εκπομπή του Τούνελ για αυτή τη σεζόν και από φθινόπωρο θα είμαστε πάλι μαζί με τη βοήθεια του Θεού βέβαια – εδώ στο MEGA – για την 32 τηλεοπτική μας σεζόν. Το μεγαλύτερο ευχαριστώ από καρδιάς είναι για εσάς τους τηλεθεατές που 31 ολόκληρα χρόνια μας στηρίζετε, μας εμπιστεύεστε, είστε εδώ, σε αυτό το ραντεβού που θα ανανεώσουμε για φθινόπωρο. Είμαι ευγνώμων για την αγάπη και την εμπιστοσύνη. Να περάσετε ένα καλό καλοκαίρι και να ανταμώσουμε το φθινόπωρο», είπε η Αγγελική Ηλιάδη στο τέλος της εκπομπής Φως στο Τούνελ.
Η ανακοίνωση του MEGA για την Αγγελική Νικολούλη

Με την τηλεοπτική σεζόν να έρχεται στο τέλος της, οι πρώτες υπογραφές για την επόμενη χρονιά έχουν ξεκινήσει ήδη να πέφτουν. Έτσι λοιπόν το MEGA προχώρησε σε επίσημη ανακοίνωση για το τηλεοπτικό μέλλον της Αγγελικής Νικολούλη και της εκπομπής Φως στο Τούνελ. Συγκεκριμένα, η ανακοίνωση γράφει: «Το MEGA ανακοινώνει με χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του με την Αγγελική Νικολούλη, επισφραγίζοντας μια πολυετή σχέση που έχει χτιστεί πάνω στην αμοιβαία εκτίμηση και το κοινό πάθος για τηλεόραση υψηλών προδιαγραφών. Η Αγγελική Νικολούλη, με μια σπουδαία πορεία 31 ετών στην παρουσίαση της εκπομπής «Φως στο Τούνελ» και πολυάριθμα βραβεία για τη συνεισφορά της στην ερευνητική δημοσιογραφία, έχει αφήσει ένα μοναδικό δημοσιογραφικό αποτύπωμα που ξεπερνά τα όρια ενός τηλεοπτικού προγράμματος. Η επίμονη και μεθοδική της έρευνα, καθώς και η αδιαπραγμάτευτη προσήλωσή της στην αποκάλυψη της αλήθειας, έχουν καταστήσει το έργο της διαχρονικό σημείο αναφοράς διεθνώς.
Με την εμπειρία, την αξιοπιστία και τη δημοσιογραφική της διορατικότητα να αποτελούν εγγύηση επιτυχίας, η Αγγελική Νικολούλη συνεχίζει στο MEGA την αποστολή που υπηρετεί πιστά εδώ και περισσότερες από τρεις δεκαετίες: να ερευνά, να αποκαλύπτει και να δίνει φωνή σε υποθέσεις που συγκλονίζουν την κοινωνία. Το «Φως στο Τούνελ» θα εξακολουθήσει -και τη νέα τηλεοπτική σεζόν- να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της έρευνας, διαμορφώνοντας τις εξελίξεις και φωτίζοντας κρίσιμα στοιχεία που συχνά παραμένουν στο σκοτάδι αλλά και στα συρτάρια των Αρχών».
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.