Βασίλης Μπισμπίκης: Η εξομολόγηση για το τροχαίο στη Φιλοθέη και τη Βανδή «Ξεφτιλίζομαι και δεν αλλάζει αυτό»
Ο Βασίλης Μπισμπίκης μίλησε στο Happy Day για τα δημοσιεύματα, το τροχαίο στη Φιλοθέη και τη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή.

Ο Βασίλης Μπισμπίκης, σε συνέντευξή του στο Happy Day, μίλησε ανοιχτά για το τροχαίο στη Φιλοθέη, λέγοντας πως επρόκειτο για λάθος που πλήρωσε, ενώ υπερασπίστηκε τον εαυτό του απέναντι στην κριτική των media και τόνισε ότι δεν πρόκειται να αλλάξει χαρακτήρα για την αποδοχή του κόσμου. Παράλληλα, έκανε τρυφερή εξομολόγηση για τη Δέσποινα Βανδή, λέγοντας πως την αγαπά πολύ και πως εκείνη τον στηρίζει, ενώ αναφέρθηκε και στη δικαστική του περιπέτεια, όπου καταδικάστηκε σε χρηματική ποινή για το ατύχημα που προκάλεσε.
Πιο αναλυτικά
O Βασίλης Μπισμπίκης παραχώρησε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο Happy Day και μίλησε για όλους και όλα. Ο γνωστός ηθοποιός μεταξύ άλλων μίλησε για τα όσα γράφονται για εκείνον στα media, για το τροχαίο που συνέβη στη Φιλοθέη και σχολιάστηκε ιδιαίτερα, αλλά και, για την σχέση του με την Δέσποινα Βανδή, κάνοντας μία μεγάλη εξομολόγηση.
Τι αποκάλυψε ο Βασίλης Μπισμπίκης στο Happy Day
«Εγώ ότι και να λένε δεν με επηρεάζει, ο μόνος λόγος που το μαζεύω μου είναι ο κύκλος μου. Εγώ δεν έχω σταματήσει να χορεύω, παρόλο που θα μπορούσα να έχω σταματήσει να το κάνω. Δεν έχω συζητήσει με τη Δέσποινα για το πώς θα συμπεριφερόμαστε όταν βρισκόμαστε σε δημόσιο χώρο. Δεν θα σταματήσω να είμαι ο εαυτός μου επειδή υπάρχουν κάποιοι που σηκώνουν ένα κινητό για να δείξουν τις ζωές των άλλων», είπε αρχικά ο Βασίλης Μπισμπίκης στην κάμερα του ALPHA, με τον ίδιο να συνεχίζει λέγοντας:
«Ξεφτιλίζομαι, κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι και δεν θα αλλάξω μέχρι να πεθάνω γιατί δεν με ενδιαφέρει η αποδοχή του κόσμου. Στεναχωριέμαι που στην τηλεόραση βγάζουν μόνο τα κακά σου και ποτέ τα καλά σου. Το τρακάρισμα ήταν ένα λάθος και το πλήρωσα. Δεν υπήρχαν θύματα, μόνο ηλικίες ζημιές. Την άλλη μέρα παίζεις παντού και σε σχολιάζει ο κάθε άνθρωπος που υπάρχει στην τηλεόραση. Αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν ότι θέλουν. Η τηλεόραση δεν ψυχαγωγεί, καλλιεργεί την ανθρωποφαγία. Αν λοιπόν θες αποδοχή από αυτούς τους ανθρώπους, κάτι δεν κάνεις καλά εσύ», συμπλήρωσε. Μιλώντας για την σχέση του με την Δέσποινα Βανδή, αποκάλυψε:
«Τη Δέσποινα την αγαπάω πάρα πολύ. Με αγαπάει και παλεύει με τα ελαττώματά μου. Πολλές φορές νιώθω λίγος μέσα στην καθημερινότητα και τώρα πια έχω τη δύναμη και της το λέω κιόλας. Οπότε μου δίνει αυτή τη δυνατότητα, να είμαι αδύναμος. Εγώ δίνομαι 100% για τον άλλο» εξομολογήθηκε ο ίδιος.
Το τροχαίο στη Φιλοθέη που συζητήθηκε
Ο Βασίλης Μπισμπίκης τον περασμένο Οκτώβριο κρίθηκε ένοχος από το δικαστήριο της Ευελπίδων, με την ποινή να είναι μόνο χρηματική, ενώ το ύψος της φτάνει τα 7.000 ευρώ – δείτε εδώ την αντίδρασή του μέσα στο δικαστήριο– μετά από ένα καταστροφικό τροχαίο που προκάλεσε στη Φιλοθέη όπου είχε ως αποτέλεσμα να παρασύρει με το αυτοκίνητό 7 ΙΧ και να προκαλέσει ζημιές σε περιουσίες.

Ο ηθοποιός στην κατάθεσή του σύμφωνα υποστήριξε ότι είχε καταναλώσει μόνο μία τσικουδιά στην γιορτή που βρισκόταν πριν στη Μεταμόρφωση και φάνηκε μετανιωμένος για το γεγονός ότι έφυγε από το σημείο, ενώ, υποστήριξε ότι είναι ακόμη αναστατωμένος: «Ήταν γιορτή τσικουδιάς, ήπια μια τσικουδιά. Από κακό χειρισμό δικό μου έγινε το ατύχημα. Ήταν πέντε η ώρα το πρωί. Ήξερα ότι θα περίμενα τρεις ώρες εκεί, επειδή δεν είχε νεκρούς. Τελικά χειρότερο ήταν. Λέω, άστο ας πάω σπίτι. Εγώ δεν πήρα τηλέφωνο στην Τροχαία γιατί δεν είμαι καλός σε αυτά.
Αφού πήγα στην αστυνομία το μεσημέρι του Σαββάτου. Ειδοποίησα την αστυνομία ειδοποίησα την ασφαλιστική. Σας λέω πως σκέφτηκα. Παρόλα αυτά το μεσημέρι πήρα τηλέφωνο την αστυνομία. Δεν απέφυγα τους ανθρώπους. Δεν υπάρχει πολυκατοικία. Ένα σπίτι με μεγάλη αυλή και σπίτι πίσω. Ο μαντρότοιχος είναι ξεχωριστά. Εκείνη την στιγμή που έκανα το τροχαίο χτύπησα το κουδούνι. Και όταν της το είπα την Κυριακή μου είπε ότι που να το ακούσω πέντε η ώρα το πρωί. Ήθελα να το χειριστώ θεσμικά. Θεωρώ ότι εκείνη την στιγμή έκανα το λάθος και δεν ειδοποίησα την αστυνομία».
- Εισαγγελέας: Υπήρχε κάποιος λόγος που βιαζόσασταν να αποχωρήσετε από το σημείο;
- Β.Μ.: Φοβόμουν ότι θα γίνει ντόρος.
- Εισαγγελέας: Τελικά πώς σας εντόπισαν;
- Β.Μ.: Δεν έχω καταλάβει ούτε εγώ. Η αστυνομία μου είπε ότι είδαμε σε μια κάμερα ένα αυτοκίνητο σαν το δικό μου, κυκλοφορούν πολλά στην περιοχή. Βρήκαν το αυτοκινητικό μου, έξω από το σπίτι μου. Οι γείτονες είπαν ότι είναι του Μπισμπίκη το αυτοκίνητο. Θέλω να πω ότι ζήτησα συγνώμη από τους ανθρώπους εκτός από την κυρία που δεν ήταν εκείνη την στιγμή εκεί της είχα ζητήσει στο τμήμα την Κυριακή. Συγνώμη για την ταραχή που τους έχω δημιουργήσει.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.