LIFE

Δημήτρης Αβραμόπουλος: Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατ@ – Αντιδράσεις στο Μαξίμου για τα λόγια του στο Qatargate

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, μετά το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης από τις βελγικές αρχές για το Qatargate, δήλωσε στον ΣΚΑΪ ότι δεν θα απολογηθεί σε κανέναν.

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Προσθήκη του dedomeno.gr στην Google

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος βρέθηκε στο επίκεντρο μετά το ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε για την υπόθεση Qatargate, με τον ίδιο να απορρίπτει τις κατηγορίες ως «μπούρδες» και να δηλώνει πως «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά». Οι αιχμηρές του δηλώσεις προκάλεσαν αντιδράσεις στο Μαξίμου, με τον Παύλο Μαρινάκη να υποστηρίζει ότι η διαδικασία ακολουθήθηκε κανονικά, ότι η κυβέρνηση δεν είχε καμία αρμοδιότητα στην υπόθεση και ότι η δικαιοσύνη είναι αυτή που θα κρίνει την εξέλιξή της.

Πιο αναλυτικά

Τις τελευταίες ημέρες το όνομα του Δημήτρη Αβραμόπουλου έχει βρεθεί στο επίκεντρο της πολιτικής επικαιρότητας μετά το Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης που εκδόθηκε από τις βελγικές αρχές εις βάρος του πρώην Επιτρόπου της ΕΕ και νυν βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας για την υπόθεση Qatargate.

Μιλώντας στον ΣΚΑΪ ο Δημήτρης Αβραμόπουλος μίλησε με έντονο τρόπο για όλα όσα του αποδίδονται τις τελευταίες ημέρες, με τον ίδιο να τα χαρακτηρίζει «μπούρδες» και να δηλώνει ότι «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά». Τα λόγια αυτά, δεν πέρασαν απαρατήρητα από το Μέγαρο Μαξίμου, με τον Παύλο Μαρινάκη να εξετάζει το θέμα στη Βουλή.

Τα λόγια του Δημήτρη Αβραμόπουλου που προκάλεσαν την αντίδραση του Μαξίμου

«Πριν από 2,5 χρόνια προκλήθηκε το ζήτημα. Μου έδωσε η Επιτροπή Ηθικής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής το πράσινο φως να συμμετάσχω. Ρώτησα εάν μπορώ να πληρώνομαι. Συμμετείχα στο Fight Impunity ως τιμητικό μέλος, δεν είχα εκτελεστικό ρόλο» τόνισε ο Δημήτρης Αβραμόπουλος στον ΣΚΑΪ, ενώ σε άλλο σημείο είπε:

«Με αμοιβή 5.000 ευρώ τον μήνα – που τελικά ήταν 3.500 ευρώ- τα οποία τα δηλώνω και φορολογούμαι στην Ελλάδα» σημείωσε. «Όλη αυτή η ιστορία είναι μια μπούρδα. Από ό,τι μαθαίνω, οι αστυνομικοί που δεν έκαναν καλά τη δουλειά τους ελέγχονται και άνοιξαν την έρευνά τους, αγνοώντας ότι αυτή η υπόθεση είχε διερευνηθεί πριν από δύο χρόνια. Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν, με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας». O ίδιος μάλιστα, εμφανώς εκνευρισμένος με το όλο ζήτημα, επισήμανε πώς: «δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατά».

Η απάντηση του Παύλου Μαρινάκη

Ο Παύλος Μαρινάκης μιλώντας στο OPEN, απάντησε στα παραπάνω λέγοντας: «Ως προς την ουσία της υπόθεσης ο κ. Αβραμόπουλος έδωσε τις απαντήσεις του και φαίνονται – γιατί δεν είμαι δικαστής – με αυτά τα οποία διαβάζουμε και λέει ο ίδιος, πειστικές. Ως προς το ένταλμα, όπως προκύπτει από όλες τις πηγές και τις αστυνομικές και τις δικαστικές ακολουθείται η ίδια διαδικασία. Δηλαδή, εντός 24 ωρών το ένταλμα διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα και ακολουθείται όλη η κατά το νόμο διαδικασία. Ούτε θα μπορούσε ένα έχει ούτε έχει σε αυτή την περίπτωση ευρωπαϊκού εντάλματος σύλληψης την οποιαδήποτε ανάμειξη ο οποιοσδήποτε υπουργός και στην προκειμένη περίπτωση ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη».

«Έχουμε αποφασίσει να του δώσουμε το όνομα...» - Η αποκάλυψη του Παύλου Μαρινάκη για το παιδί του

Ειδικά γι’ αυτό που είπε ο κ. Αβραμόπουλος ότι «κρατούσε ο Χρυσοχοΐδης το ένταλμα στο συρτάρι και με ενημέρωσαν από τον Μητσοτάκη»: «Από την ενημέρωση που έχω και από την πραγματικότητα, κάτι τέτοιο δεν ισχύει γιατί ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενοι χρόνοι και μάλιστα συντμήθηκαν δηλαδή επειδή είναι ευρωπαϊκό ένταλμα για να μην θεωρηθεί οποιαδήποτε συγκάλυψη εντός 24 ωρών διαβιβάστηκε στον εισαγγελέα. Το Μαξίμου άρχισε να ενημερώνεται. Με ρωτούσαν από την προηγούμενη ημέρα αν υπάρχει θέμα με τον Αβραμόπουλο. Όλοι επικαλούνταν πηγές από τις Βρυξέλλες. Συνεργάτης του πρωθυπουργού κάλεσε τον κ. Αβραμόπουλο να τον ρωτήσει αν γνωρίζει κάτι. Λίγες ώρες αργότερα πράγματι έγινε γνωστό και από τα ΜΜΕ η ύπαρξη του εντάλματος αφού έτσι κι αλλιώς είχε περιέλθει στη δικαιοσύνη και θα διαβιβαζόταν στη Βουλή. Δεν θα μπορούσε να κάνει κάτι ο πρωθυπουργός δεν έχει καμία αρμοδιότητα. Είναι μια διαδικασία ξεκάθαρη. Η εισαγγελία αποφασίζει αν θα κρίνει η ίδια η δικαιοσύνη την τύχη του κ. Αβραμόπουλου ή αν θα την διαβιβάσει στο Βέλγιο.

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τον πιο έμπειρο δικηγόρο. Όμως, έστω και απέξω να έχεις περάσει από τα δικαστήρια ξέρεις ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι καθημερινά, βασανισμένοι άνθρωποι, που δεν είναι εγκληματίες, οι οποίοι έχουν υποχρέωση, αφήνουν τις δουλειές τους και πάνε στη δικαιοσύνη όποτε τους καλεί. Θέλω να πω ότι όσο κι αν μας φαίνεται μια υπόθεση ότι δεν στέκει, όσο κι αν μια κλήση μπορεί να θεωρούμε ότι είναι υπερβολική, είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι όταν μας καλούν οι αρχές είτε είναι ελληνικές είτε είναι … και το ξαναλέω δεν απαντώ για τον κ. Αβραμόπουλο, τον σέβομαι απεριόριστα, είναι ένας πολιτικός που έχιε δώσει δείγματα γραφής όλα αυτά τα χρόνια και για το ήθος και την παρουσία του απαντώ με την λογική: όταν μας καλούν οι αρχές, οφείλουμε να πηγαίνουμε.

Δημήτρης Αβραμόπουλος

Ο κ Αβραμόπουλος προφανώς έχει μια φόρτιση που είναι αποτέλεσμα αυτής της περιπέτειας. Οπότε προφανώς μπορούμε να πούμε ό,τι ότι λέει το λέει κάτω από αυτό το καθεστώς. Η κυβέρνηση δεν θα επιτεθεί στην δικαιοσύνη και απέναντι από οποιαδήποτε αρχή. Ούτε ο κ. Αβραμόπουλος υποτίμησε τη σημασία της υπόθεσης ευρύτερα». «Προφανώς δεν πρέπει να χαρακτηρίζουμε τις αρχές και δεν είναι δική μας δουλειά για το αν μια υπόθεση είναι σοβαρή ή όχι. Δουλειά των αρχών είναι να ρωτούν και εμείς να απαντάμε. Τα ψηφοδέλτια τα αποφασίζει ένας και μόνο: ο πρωθυπουργός με την ιδιότητά του ως πρόεδρος της ΝΔ. Άρα, κανείς δεν είναι υποψήφιος αν δεν το ανακοινώσει ο πρωθυπουργός» κατέληξε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο ΔΕΔΟΜΕΝΟ.

ΣΧΟΛΙΑ

Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η διεύθυνση email σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *.

Δημήτρης Αβραμόπουλος: Δεν θα απολογηθώ σε κανέναν κερατ@ – Αντιδράσεις στο Μαξίμου για τα λόγια του στο Qatargate