Λιάγκας: Το ξεκαθάρισμα για τον Αρναούτογλου μετά τα όσα του είπαν – «Επειδή βλέπω την αφεντομουτσουνάρα μου να πρωτοστατώ…»
Ο Γιώργος Λιάγκας απάντησε στο «Πρωινό» την Τρίτη 23 Ιουνίου, μετά την κριτική για τις τοποθετήσεις του σχετικά με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Ο Γιώργος Λιάγκας απάντησε δημόσια στις αντιδράσεις για τη στάση του απέναντι στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν υπήρξε προσωπική κόντρα, αλλά μια τηλεοπτική συζήτηση που προέκυψε φυσικά μέσα από την εκπομπή. Υποστήριξε πως είχε κάθε δικαίωμα να σχολιάσει τις δηλώσεις του Αρναούτογλου και να εξηγήσει τη δική του άποψη για τη σχέση ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στην τηλεόραση, ενώ τόνισε ότι δεν έχει κανένα προσωπικό πρόβλημα με κανέναν.
Πιο αναλυτικά
Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσαν οι τοποθετήσεις του σχετικά με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο Γιώργος Λιάγκας αποφάσισε να δώσει τη δική του απάντηση μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», το πρωί της Τρίτης 23 Ιουνίου. Ο παρουσιαστής βρέθηκε τις προηγούμενες ημέρες στο επίκεντρο της κριτικής, καθώς αρκετοί θεώρησαν ότι σχολίασε τον διάλογο που είχε με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου μία ημέρα μετά τη μεταξύ τους τηλεοπτική συνάντηση, χωρίς ο παρουσιαστής του «The 2Night Show» να βρίσκεται παρών για να απαντήσει.
Το θέμα πήρε ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις μετά τις δηλώσεις που έκανε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μέσα στο Σαββατοκύριακο, όπου δεν έκρυψε την ενόχλησή του για όσα ακολούθησαν μετά τον μεταξύ τους διάλογο στον αέρα. Έτσι, ο Γιώργος Λιάγκας επέλεξε σήμερα 23/6 να τοποθετηθεί δημόσια, ξεκαθαρίζοντας τη δική του θέση και απαντώντας σε όσα ειπώθηκαν εις βάρος του, θέλοντας – όπως ανέφερε – να βάλει τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση και να κλείσει οριστικά το συγκεκριμένο κεφάλαιο.
Τι απάντησε ο Γιώργος Λιάγκας για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου
«Επειδή γίνεται πολύ μεγάλη κουβέντα το τελευταίο διάστημα ρε γαμώτο για αυτή την περιβόητη κόντρα κι επειδή βλέπω την αφεντομουτσουνάρα μου να πρωτοστατώ σε αυτήν την περιβόητη κόντρα. Για να το λήξουμε, παίρνει ένας άνθρωπος τηλέφωνο στο κοντρόλ και ζητά να παρέμβει στην εκπομπή. Εγώ θα ήταν αγένεια να πω όχι, θα μπορούσα να πω όχι, εκπομπή μου είναι θα μπορούσα να πω δεν θέλω να βγάλω κανέναν. Τον βγάζω, κάνουμε έναν διάλογο, όταν έχεις κάποιον φιλοξενούμενο που σου ζητάει να βγει κι έχει στο μυαλό του ότι κάτι θέλει να πει, δικαίωμά του, το λέει αλλού το λέει κι εδώ, τελειώνει η ιστορία. Απαγορεύεται εγώ την επόμενη, τη μεθεπόμενη μέρα, όχι να απαντήσω σε αυτόν, αλλά να αιτιολογήσω γιατί τα τελευταία πολλά χρόνια επιλέγω να κάνω αυτού του είδους την εκπομπή; Και με τεκμηρίωση. Διότι εκείνη την ημέρα, την επόμενη, υπήρχε το θέμα με τη γυναικοκτονία. Δεν ήταν καμιά πληρωμένη απάντηση, είναι η γνώμη μου, η οποία γνώμη μου τα τελευταία πάρα πολλά χρόνια στην τηλεόραση, μάλλον δικαιώνεται, γιατί αυτές είναι οι εκπομπές που βλέπει ο κόσμος. Όλοι εκ του αποτελέσματος κρινόμαστε. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτό πρέπει να είναι μια κόντρα. Δεν καταλαβαίνω γιατί μια διαφορετική τοποθέτηση, που δεν την προκάλεσες κι εσύ στο τέλος τέλος, να δημιουργεί κόντρα με έναν άλλον άνθρωπο. Εγώ δεν έχω κανένα προσωπικό πρόβλημα με κανέναν», δήλωσε ο Γιώργος Λιάγκας.
Τι είχε συμβεί στο Πρωινό ανάμεσά τους
Κανείς δεν περίμενε στο Πρωινό την περασμένη εβδομάδα, πως με αφορμή μια συζήτηση που είχαν, θα έβγαινε τηλεφωνικά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου για να τοποθετηθεί. Συγκεκριμένα, νωρίτερα προβλήθηκαν οι δηλώσεις του σχετικά με το «μυστικό» της επιτυχίας του YFSF στον ΑΝΤ1.
«Νομίζω ότι ο κόσμος έχει ανάγκη από ψυχαγωγία και δυστυχώς δεν το καταλαβαίνουν πάρα πολλοί. Θα με βρίσκουν απέναντι κάποιοι που δε μπορούν να καταλάβουν ότι δέχομαι την ενημέρωση στο επίπεδο που πρέπει να υπάρχει, υπάρχουν συγκεκριμένοι άνθρωποι που την κάνουν πάρα πολύ καλά, δε μου αρέσει ο αχταρμάς, και όπως ακριβώς θέλω να υπάρχει η ενημέρωση θέλει να δει, άλλο ένα 50% χρειάζομαι ψυχαγωγία. Αυτή τη στιγμή ψυχαγωγία δεν υπάρχει. Θεωρώ ότι είναι 80% ενημέρωση και 20% ψυχαγωγία και το θεωρώ άδικο», είπε στις δηλώσεις του και μετά την προβολή τους, το λόγο πήρε ο Γιώργος Λιάγκας.
«Θεωρώ ότι μέσα στο μυαλό του είτε ο ίδιος το έχει κάπως λάθος, είτε του το έχουν πει έτσι να είναι λάθος. Από πού είδε ότι στην ελληνική τηλεόραση υπάρχει 80% ενημέρωση και 20% ψυχαγωγία; Να το κοιτάξει πραγματικά. Υπάρχει 90% –αν όχι 90%, σίγουρα 75-80%– ψυχαγωγία, και 20% ενημέρωση. Και είναι απλά τα πράγματα. Αν δεν υπήρχε η οδηγία από το ΕΣΡ ότι, για να έχεις πανελλαδική άδεια πρέπει να έχεις συγκεκριμένης διάρκειας ενημερωτικές εκπομπές, τα κανάλια θα επέλεγαν να έχουν μόνο ψυχαγωγία, γιατί μόνο η ψυχαγωγία φέρνει λεφτά. Καμία ειδησεογραφική εκπομπή δεν έχει φέρει λεφτά ποτέ! Μικρά λεφτά μπορείς να φέρεις από διαφημίσεις, αλλά ποτέ… Το πρόγραμμα που βάζουν τα κανάλια μέσα θεωρητικά, είναι το δελτίο ειδήσεων. Για να έχεις ένα αξιόμαχο δελτίο ειδήσεων, πληρώνεις ανθρώπους κ.λπ., για να κάνεις μία ώρα πρόγραμμα χωρίς διαφημίσεις.
Ψυχαγωγία, για να το λύσουμε, σημαίνει: κάνω σίριαλ, είναι ψυχαγωγία. Κάνω παιχνίδια, είναι ψυχαγωγία. Κάνω shows, ψυχαγωγία. Κάνω συνεντεύξεις, ψυχαγωγία. Ή κάνω ταξιδιωτικά, όλα αυτά είναι ψυχαγωγία! Το 80% του προγράμματος στις τηλεοράσεις είναι ψυχαγωγία. Δεν μπορούμε να λέμε ότι είναι το 80% ενημέρωση. Επίσης, διαφωνώ στο ότι πάει καλά ό,τι έχει χαρά. Τα τελευταία χρόνια, τα σίριαλ που έχουν σκίσει είναι δραματικά. Έχει σκίσει ο «Σασμός», έχουν σκίσει οι «Άγριες Μέλισσες», είναι σίριαλ που είναι δραματικά ή με ίντριγκα. Τα κανάλια ψάχνουν να βρουν μια κωμωδία που θα γίνει «του Κουτρούλη το πανηγύρι» και θα σκίσει. Μακάρι να βρουν, εγώ της κωμωδίας είμαι! Αλλά δεν έχουν βρει. Ο Γρηγόρης έχει ένα θέμα, νομίζω –μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αυτό ερμηνεύω– με τις ζωντανές εκπομπές. Εκεί λοιπόν, οι εκπομπές έχουν προσαρμοστεί στο να παίζουν 20% ενημέρωση – 80% ψυχαγωγία. Αν όμως π.χ. βρεθεί μια μάνα να πνίξει τα τρία της παιδιά, προφανώς το 20-80 θα γίνει τούμπα και θα παίξει 80% ενημέρωση, γιατί αυτό συζητάει ο κόσμος! Τα πολύ μεγάλα θέματα μοιραία κερδίζουν χρόνο σε βάρος της ανούσιας ψυχαγωγίας», τοποθετήθηκε χαρακτηριστικά.
Με το που ολοκλήρωσε το λόγο του ο παρουσιαστής του Πρωινού, βγήκε ζωντανά ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και ξεκαθάρισε τι εννοούσε στη δήλωσή του. Στη συνέχεια ωστόσο, την «είπε» στον Γιώργο Λιάγκα που δεν κάνει δηλώσεις σε άλλες εκπομπές για να τις βοηθήσει.
- Γ.Α: Είσαι ο άνθρωπος που δεν σταματάς για δήλωση στην κάμερα. Έχω δώσει φέτος έξι δηλώσεις στην εκπομπή σου, έχεις κάνει 2 συνδέσεις με το ραδιόφωνο και δε σταματάς να βοηθήσεις άλλες τηλεοπτικές εκπομπές ούτε με μία δήλωση. Είσαι ακριβοθώρητος, ζητάς να βοηθήσει η τηλεόραση την τηλεόραση και δε σταματάς να πεις μια κουβέντα.
- Γ.Λ: Έτσι ήμουν από πάντα εγώ. Είναι μία στάση ζωής που εγώ τη θεωρώ και σεμνότητα. Δεν κατηγορώ τους άλλους που δίνουν δηλώσεις. Έχοντας σχεδόν 30 χρόνια με εκπομπές στην τηλεόραση, λέω ότι ό,τι έχω να πω, το λέω εδώ.
- Γ.Α: Εμένα γιατί με παίρνουν όλα τα παιδιά από την εκπομπή σου; Εγώ δεν έχω εκπομπή στην τηλεόραση. Στο The 2Night Show λέω ό,τι θέλω. Σέβομαι τη στάση σου αλλά θέλω να σου πω ότι ούτε εσύ ο ίδιος δεν βοηθάς την τηλεόραση. Σέβομαι αυτό που κάνεις αλλά αν εγώ είχα πρωινή εκπομπή, και ήθελα να μάθω κάτι από εσένα, δε θα μου έλεγες τίποτα… Καλεσμένος δεν πας εύκολα, πάλι δικαίωμά σου. Δεν σε κατηγορώ για κάτι… Δηλαδή πιστεύεις ότι έχω κάτι να πω όταν κάθε μέρα κάτω από το ραδιόφωνο υπάρχουν 10 κάμερες;
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.