Άρια Καλύβα για Λιάγκα: «Ο Γιώργος δηλώνει άφιλος!» – Οι δηλώσεις της που θα φέρουν την έκρηξή του
Η Άρια Καλύβα μίλησε στο Happy Day του ALPHA για τον Πάνο Κατσαρίδη και επιτέθηκε στον Γιώργο Λιάγκα, λέγοντας πως «δηλώνει άφιλος».
Η Άρια Καλύβα, σε δηλώσεις της στο Happy Day, εξαπέλυσε αιχμές κατά του Γιώργου Λιάγκα με αφορμή την αποχώρηση του Πάνου Κατσαρίδη από το «Πρωινό», υποστηρίζοντας πως ο παρουσιαστής δεν στάθηκε ως φίλος και ότι έπρεπε να είχε αντιμετωπίσει πιο άμεσα τις εντάσεις στον αέρα. Παράλληλα, θυμήθηκε τη συνεργασία τους, λέγοντας πως αρχικά είχαν δυσκολίες, αλλά στη συνέχεια ανέπτυξαν αμοιβαία εκτίμηση, ενώ άφησε και νέο καρφί για πρόσωπα της εκπομπής, σημειώνοντας πως «ό,τι δίνεις παίρνεις».
Πιο αναλυτικά
Η Άρια Καλύβα έκανε δηλώσεις στην κάμερα του Happy Day στον ALPHA. όπου ρωτήθηκε για την αποχώρηση του Πάνου Κατσαρίδη από τον ΑΝΤ1 από τη νέα τηλεοπτική σεζόν (δείτε τι έχει πει ο ίδιος). Η δημοσιογράφος ωστόσο, δεν δίστασε να κάνει την επίθεσή της στον Γιώργο Λιάγκα, αφού όπως φαίνεται…. του έχει πολλά μαζεμένα, παρόλο που έχει δηλώσει πως θα γυρνούσε στο πάνελ του.
Τι είπε η Άρια Καλύβα για τον Γιώργο Λιάγκα και σίγουρα θα της απαντήσει;
«Η αποχώρηση του Πάου Κατσαρίδη από το Πρωινό είναι βούληση ου Λιάγκα. Όχι μόνο του ΑΝΤ1. Έπρεπε να το σκεφτεί καλύτερα γιατί είναι και φίλος του. Κακώς ο Πάνος περίμενε συμπεριφορά φίλου από τον Λιάγκα που δηλώνει άφιλος», ανέφερε αρχικά η δημοσιογράφος με τον δικό της αιχμηρό τρόπο. Βέβαια, να σημειώσουμε πως αυτή δεν είναι η μόνη αποχώρηση από το Πρωινό.
Όσον αφορά τη νέα εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη στο STAR, σχολίασε: «Περιμένω με ανυπομονησία τη νέα εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη. Ο Δημήτρη Αλεξάνδρου μου θυμίζει τον Βασάλο στα πρώτα του βήματα με τη διαφορά που ο Κωνσταντίνος είναι συμπαθητική φυσιογνωμία και έχει εξελιχθεί πολύ. Ο Αλεξάνδρου είναι αδιάφορος, δεν θα αφήσει αποτύπωμα».
Και ο δημοσιογράφος του Happy Day επέστρεψε στον Γιώργο Λιάγκα, ρωτώντας την Άρια Καλύβα για την «κόντρα» ανάμεσα στον παρουσιαστή και τον Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Ο Λιάγκας έπρεπε να αντιμετωπίσει στον αέρα τον Αρναούτογλου, όχι να βγάλε νύχια την επόμενη ημέρα. Έπρεπε να έχει την εντιμότητα να τον αντιμετωπίσει στον αέρα, κάτι που δεν έκανε».
Τι έχει πει η Καλύβα για τις σχέσεις της με τον Λιάγκα
Η Άρια Καλύβα άνοιξε τα χαρτιά της για τη συνεργασία της με τον Γιώργο Λιάγκα και αποκάλυψε όσα συνέβησαν πίσω από τις κάμερες πριν το τέλος της κοινής τους πορείας. Μεταξύ άλλων έχει μιλήσει και για όσα την ενόχλησαν, τις ισορροπίες στο «Πρωινό» και τη σχέση που διατηρούν μέχρι σήμερα, βάζοντας τέλος σε σενάρια.
Η γνωστή δημοσιογράφος καλεσμένη στην εκπομπή «STATUS» είπε: «Όταν ολοκληρώθηκε η συνεργασία με τη Σίσσυ, το πρώτο τηλεφώνημα που δέχτηκα ήταν από τον Γιώργο Λιάγκα. Δεν γνωριζόμασταν μέχρι τότε και δεν είχα δει ποτέ τις εκπομπές του. Μόνο αποσπασματικά από τα social και μου άρεσε ο τρόπος που τα ’λέγε, είχα σκεφτεί ότι είναι συγκρουσιακός, αιχμηρός και ότι δεν μασάει. Όταν μου τηλεφώνησε, μου είπε: “Είσαι το δημοσιογραφικό μου απωθημένο. Θέλω να συνεργαστούμε”. Χωρίς δεύτερη σκέψη είπα ναι», είπε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια, η Άρια Καλύβα ξεκαθάρισε πως η αποχώρησή της δεν είχε να κάνει προσωπικά με τον Γιώργο Λιάγκα, βάζοντας τέλος σε όσα είχαν ακουστεί. «Δεν έφταιγε ο Γιώργος σε καμία περίπτωση για την αποχώρησή μου από την εκπομπή του. Βεβαίως και θα ξανασυνεργαζόμουν μαζί του. Είναι ένας άνθρωπος που θεωρώ ότι αποτελεί το τηλεοπτικό μου alter ego. Στην αρχή της συνεργασίας δεν τον χώνευα και πολύ, γιατί δεν με άφηνε να μιλήσω. Μετά βρήκα την άκρη. Αναρωτήθηκα αν ήρθα για να είμαι διακοσμητικό φυτό και το διεκδίκησα», εξήγησε.
Εν συνεχεία αναφέρθηκε στην αποχώρησή της και σε όσα ειπώθηκαν λίγο πριν κλείσει ο κύκλος. «Πριν αποχωρήσω από την εκπομπή του είπα αλήθειες. Κάποιες από αυτές ειπώθηκαν και μπροστά σε άλλους. Με άκουσε και μου είπε “Έχεις δίκιο”, αλλά ήταν αργά. Είχα ήδη πάρει την απόφασή μου. Τις ξέρει τις αλήθειες τις έλεγα καθημερινά. Ήξερε με ποια είχε να κάνει», αποκάλυψε, δείχνοντας πως δεν υπήρξαν πισώπλατα χτυπήματα αλλά ξεκάθαρες κουβέντες.
Η ίδια παραδέχτηκε πως, παρά το τέλος της συνεργασίας τους, οι δυο τους διατηρούν επαφή. «Μιλάμε ακόμα με μηνύματα. Δεν είναι ο τύπος που θα σου δώσει συμβουλές, και βαριέται τα τηλέφωνα, μιλάμε όμως και κατά τη διάρκεια της εκπομπής, του κάνω και σχόλια, τον βλέπω για συναισθηματικούς λόγους. Νομίζω ότι είμαι ωσεί παρούσα στην εκπομπή. Ξέρω ότι θα εκτιμήσει την άποψή μου», ανέφερε.

Η Άρια Καλύβα δεν δίστασε να περιγράψει και την πιο προσωπική της εικόνα για τον παρουσιαστή. «Ο Γιώργος είναι σαν μικρό παιδί. Κάποια στιγμή με ρώτησε “Με αγαπάτε;” και του είπα “Γιατί να σε αγαπώ; Δεν σε ξέρω. Μπορώ να σου πω ότι σε εκτιμώ”. Τώρα μετά από τρία χρόνια μπορώ να πω ότι έχω αγαπήσει το μυαλό και τη φαιά ουσία του Γιώργου Λιάγκα».
Κλείνοντας, η δημοσιογράφος άφησε και ένα αιχμηρό σχόλιο για τη σημερινή εικόνα της εκπομπής. «Η συνεργασία μου με τον Γιώργο ήταν εξαιρετική. Κάποιοι άλλοι παράγοντες εξακολουθούν να αυτοπυροβολούνται. Το κάρμα είναι μια ανελέητη σκύλα. Ό,τι δίνεις παίρνεις», είπε, ρίχνοντας το δικό της καρφί.
// ΣΧΟΛΙΑ
Γίνετε ο πρώτος που θα σχολιάσει αυτό το άρθρο.